برگزاری روز قرآنی حفظ سوره بقره در کویت
کد خبر: 4186035
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

برگزاری روز قرآنی حفظ سوره بقره در کویت

انجمن خیریه خدمت به قرآن و علوم روز قرآنی کویت، آموزش و حفظ سوره مبارکه بقره را برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجریده، انجمن خیریه خدمت به قرآن و علوم قرآنی در کویت روز قرآنی آموزش و حفظ سوره مبارکه بقره را با حضور بیش از 500 دانش‌آموز دختر و پس و 100 معلم قرآن در این کشور برگزار کرد.

جمعیت خیریه خدمت به قرآن و علوم قرآنی کویت(حفاظ) روز قرآنی آموزش و حفظ سوره بقره را با حضور 500 دانش‌آموز دختر و پسر و 100 معلم زن و مرد و به صورت آنلاین برگزار کرد.

احمد المرشد، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره انجمن حفاظ تصریح کرد: این انجمن روز برکت قرآنی را در ابتدای هر ماه به صورت آنلاین و زیر نظر کادر متخصص برگزار می‌کند، به گفته وی در این ماه و با کمک معلمان واجد شرایط که تعداد آنها حدود 100 معلم زن و مرد است، دانش‌آموزان داوطلب در برنامه آموزش و حفظ سوره بقره شرکت کردند در بخش‌های تلاوت صحیح، درک معانی آیات و حفظ آن آموزش دیدند.

مرشد افزود: حفاظ به منظور برگزاری هرچه بهتر این روز، ابتکاری را راه‌اندازی کرده است که طی آن از معلمان قرآنی خواسته تا در صورت تمایل برای شرکت در این برنامه داوطلب شوند. معلمان داوطلب در بخش‌های آموزش تجوید و درک معانی آیات و همچنین حفظ قرآن به دانش آموزان فعالیت کرده‌اند.

انجمن خیریه حفاظ یکی از مهم‌ترین نهادهای غیردولتی در کویت و جهان عرب است که در حوزه فعالیت‌های قرآنی در این کشور و سراسر جهان فعالیت می‌کند. تاکنون صدها هزار نفر در سراسر جهان از برنامه‌های قرآنی این انجمن بهره برده‌اند.

انتهای پیام
captcha