برنامه‌های ترویج فعالیت‌های قرآنی سریع‌تر عملیاتی شود
کد خبر: 4186064
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

برنامه‌های ترویج فعالیت‌های قرآنی سریع‌تر عملیاتی شود

امیرحسین طاهری با تأکید بر ضرورت برگزاری مستمر و منظم کارگروه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآن کریم استان، گفت: باید برنامه‌های مرتبط با تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی، هر چه سریع‌تر جمع‌بندی و عملیاتی شود.

کارگروه تبلیغ و ترویج قرآن کریم استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی ارشاد گیلان، امیرحسین طاهری، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دبیر کارگروه تبلیغ و ترویج قرآن کریم استان در جلسه کارگروه تبلیغ و ترویج قرآن کریم استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این کارگروه برگزار شد با اشاره به اهمیت این کارگروه از برگزار نشدن جلسه کارگروه طی یک سال اخیر انتقاد و اظهار کرد: سند راهبردی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی در استان، با رویکرد هم‌افزایی بیشتر بین همه نهادها در استان تدوین شده و در اولویت فعالیت‌های این حوزه قرار دارد.

وی با یادآوری اینکه کارگروه تبلیغ و ترویج قرآن کریم ذیل شورای فرهنگ عمومی گیلان فعالیت دارد، افزود: مواردی که در این کارگروه مطرح شده و به جمع بندی می‌رسد، در شورای فرهنگ عمومی گیلان نیز طرح و پس از تصویب، اجرای آن جزو الزامات است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان بر لزوم تولید محتواهایی چون پویانمایی، داستان‌نویسی، نمایش و چندرسانه‌ای با رویکرد قرآنی تأکید کرد و گفت: باید برنامه‌های مرتبط با تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی، هر چه سریع‌تر جمع‌بندی و عملیاتی شود.

طاهری با اشاره به بودجه‌های مربوط به فعالیت‌های قرآنی در دستگاه‌ها گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در قالب بودجه‌های تبصره 14، از طرح‌های ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی که توسط مؤسسات ارائه شود، حمایت می‌کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر ضرورت برگزاری مستمر و منظم کارگروه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآن کریم استان تأکید و اظهارکرد: انتظار دارم موضوع تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی به طور جدی در دستورکار قرار گیرد و برای تحقق این مهم، به صورت هنرمندانه به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام
captcha