لزوم شکل‌‌گیری نگاه منصفانه به پیشرفت‌های کشور
کد خبر: 4186500
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

لزوم شکل‌‌گیری نگاه منصفانه به پیشرفت‌های کشور

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی بر لزوم شکل گرفتن نگاه منصفانه و مبتنی بر واقعیت نسبت به پیشرفت‌های کشورمان تاکید کرد.

داوود گودرزی،  دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، امروز 16 آذر در آئین گرامیداشت روز دانشجو که با همت بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور میاندوآب برگزار شد، گفت: نگاه منصفانه و تحلیل مبتنی بر واقعیت باید نسبت به پیشرفت‌های کشورمان شکل گیرد که دانشجویان و جوانان انقلابی در به وجود آمدن خودباوری ملی نقش زیادی دارند.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید همه ما به ارزش‌ها، اعتقادات و باورهایی پایبند هستیم که برای آنها اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم، ادامه داد: جنبش دانشجویی ایران کار جدی و رسمی را از سال 1332 در راستای مبارزه با استبداد و استکبار شروع کرده است.

گودرزی با بیان اینکه دانشجویان متعهد کشورمان ازدیرباز تاکنون در مقابل ایادی استکبار جهانی ایستاده و با تمام توان از ارزش‌ها دفاع می‌کنند و در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب ساعی هستند، گفت: ما امروز در شرایطی قرار داریم که اگر منصفانه و واقع‌بینانه نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و در برخی جاها نیز با مشکلاتی روبه رو بوده‌ایم.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه، نباید پیشرفت‌ها و مشکلات را انکار کنیم، اضافه کرد: امروز در این شرایط فارغ از گرایش‌های سیاسی که هر کسی می‌تواند داشته باشد سه راه پیش روی خود داریم و باید یکی از آنها را برای آینده خود و کشور انتخاب کنیم.

وی گفت: یک راه این است که اوضاع را قبول نداشته باشیم و به سمت تغییر دادن پیش برویم، راه دوم بی‌تفاوتی بوده و راه سوم نیز این است که چون به خودمان و کشورمان عشق می‌ورزیم، خلاءها و کاستی‌ها را جبران کنیم و در این راه شهید سلیمانی را الگو قرار دهیم.

گودرزی با اشاره به طراحی‌های دشمنان برای خاورمیانه و آینده‌پژوهی‌های دشمنان برای ایران و منطقه، اظهار کرد: استکبار جهانی و عوامل آن در آینده‌پژوهی‌های خود اعلام می‌کنند که ایران یکی از کشورهای تأثیرگذار دنیا در آینده خواهد بود، پس برای رسیدن به آن نقطه مهم باید به صورت جدی و همه‌جانبه تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha