توجه وقف به مباحث علمی و فناوری تقویت شود
کد خبر: 4186593
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
نماینده مجلس:

توجه وقف به مباحث علمی و فناوری تقویت شود

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه وقف به مباحث علمی و فناوری باید تقویت و همکاری‌های مشترکی با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برقرار شود.

عباس گلرو  نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته، 16 آذرماه در نشستی با مدیرکل و اعضای شورای معاونان این اداره‌کل وقف را یک بحث تخصصی و فنی با حساسیت‌های شرعی  برشمرد و گفت: اموال موقوفه‌ای که نزد شما امانت است، مصداق بیت‌المال بوده و از این‌رو، مسئولیت سختی دارید.

به گفته وی؛ در اداره امور موقوفات باید حساسیت‌هایی که حضرت امیرالمؤمنین(ع) در حوزه بیت‌المال رعایت می‌کردند، را مدنظر داشته باشید که در این راستا توجه وقف به مباحث علمی و فناوری باید تقویت شود و از این‌رو، می‌توانید فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترکی با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان داشته باشید.

گلرو با اشاره به اهمیت و نقش سرمایه‌گذاری در افزایش بهره‌وری موقوفات یادآور شد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف مانند کاروانسراها، آب‌انبارها و سایر اماکن موقوفه برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که با تمام توان در این بخش همراه شما هستم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تأکید بر اینکه خدمات متنوعی در حوزه اوقاف و امور خیریه به اقشار مختلف مردم ارائه می‌شود، گفت: لازم است تا رسانه‌ها این خدمات را به نحو شایسته برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha