ملت با سلاح ایمان مقابل دشمن ایستاده‌اند
کد خبر: 4186776
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

ملت با سلاح ایمان مقابل دشمن ایستاده‌اند

سرهنگ پاسدار تقی نجمی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با سلاح ایمان در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز، 18 آذرماه در یادواره سرداران شهید و شهدای دانشجو که به همت حوزه سه شهری این شهرستان در مسجد حاج‌رضا شهانق خوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی توانسته‌اند با سلاح ایمان و توکل بر خدا همچنین به پشتوانه درایت‌های رهبری و اقتدار سیستم دفاعی کشورمان مقابل دشمنان خود بایستند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی تاکنون اجازه ندادند، خدشه‌ای بر عزت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود، از این به بعد نیز با قدرت مقابل دشمنان خود در میادین سخت و نرم خواهند ایستاد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان انقلابی ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده و عامل شکست توطئه‌های دشمنان است.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ولایت‌ فقیه را یکی از مهمترین پشتوانه‌‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه شاهد هستیم یک حکومت مبتنی بر ولایت امروزه لرزه بر اندام استکبار و نظام سلطه انداخته است، به‌طوری که نسل جدید سیره شهدایی بزرگ همچون شهید سلیمانی را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ا‌ند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود برگزاری یادواره شهیدان را یکی از مهمترین را‌ه‌ها برای غلبه بر تهدید نرم استکبار جهانی و جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: باید برای تقویت محتوایی این سری رویدادهای فرهنگی و تربیتی به‌صورت جدی تلاش شود.

حجت‌الاسلام خیرالله شریفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه خوی در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: شهدا به تأسی از مکتب عاشورا عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه یکایک ملت ایران صرف‌نظر از اینکه چه دیدگاه و مرامی دارند، خود را مدیون شهدا می‌دانند، گفت: شهدا و خانواده‌شان در جامعه از احترام زیادی برخوردار هستند و همه به دیده تکریم آنها را می‌نگرند و سعی می‌کنند ایثار و فداکاری‌شان را ارج نهند.‌

انتهای پیام
captcha