وصل شدن به محله مهدوی فرصتی برای ورود بانوان حوزوی در دل جامعه است
کد خبر: 4186895
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

وصل شدن به محله مهدوی فرصتی برای ورود بانوان حوزوی در دل جامعه است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وصل شدن به محله مهدوی «طرح مسجد و محله در کنار هیئت‌های مذهبی با محوریت ارزیابی آسیب‌های محله» فرصت خوبی برای ورود بانوان حوزوی در دل جامعه است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 18 آذرماه در جمع طلاب حوزه علمیه بانوان ریحانه‌الرسول (س) نکا، گفت: ما باید جامعه بانوان را توانمند سازیم، توانمندی به بصیرت و معرفت‌های دینی برمی‌گردد، آن چیزی که انقلاب را به‌وجود آورد فرهنگ دینی و فرهنگ اعتقادی ما است.

وی با اشاره به کتاب زندگینامه یک مادر شهید ساروی، افزود: اقدامات و فداکاری این زن واقعاً عجیب است، اینکه در مسیر انقلاب با از خودگذشتگی در کنار همسرش اقدامات عجیبی از خود نشان داد، اعتقادات دینی و پایندی‌اش ستودنی است.  

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: خاستگاه این فرهنگ ولایی و اعتقادی حوزه‌های علمیه است، دشمن از حوزه‌ها در هراس است و ما باید این مکان‌ها را استوار نگه داریم، چراکه نبرد در حوزه فرهنگی امر بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شکل‌گیری گروه‌های فرهنگی در روستاها یکی از فعالیت‌های مهم بانوان طلاب حوزه علمیه است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. خاطرنشان کرد: با هدف جهاد تبیین در مدارس حضور میدانی پیدا کنید، اتصال بانوان طلبه به هیئت‌های مذهبی، فضای مجازی و فعالیت در این فضا‌ها نیز بسیار مثمر ثمر است.

وی اظهار کرد: وصل شدن به محله مهدوی «طرح مسجد و محله در کنار هیئت‌های مذهبی با محوریت ارزیابی آسیب‌های محله» فرصت بسیار خوبی برای ورود بانوان حوزوی در دل جامعه است.

انتهای پیام
captcha