مدیریت در حکومت علوی یعنی نوکری مردم
کد خبر: 4187260
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
جلالی:

مدیریت در حکومت علوی یعنی نوکری مردم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن گفت: مدیریت در حکومت علوی یعنی نوکری مردم و وظیفه ماست که برای هنرمندان وقت بگذاریم و پای درد و دل آنان بنشینیم لذا در هیچ شهرستانی نباید هنرمند قهر کرده‌ای داشته باشیم و ضروری است تکریم ایشان در دستور کار قرار گیرد.

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پوریا جلالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست شورای اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به نقل قولی از علامه حسن‌زاده که اهل‌بیت(ع) حجت خدا بر مخلوقات هستند و حضرت زهرا(س) حجت خدا بر اهل‌بیت(ع) بود، اظهار کرد: وظیفه داریم تا با الگو قرار دادن راه و منش آن بانوی والامقام مکارم اخلاقی و سیره عملی ایشان را برای مردم تببین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ابعاد فعالیت‌های اداره ارشاد و سیاست‌های آن، گفت: با انجام فعالیت‌های تخصصی باید هنر را به میان مردم بیاوریم و در این بین توجه به فعالیت‌های فرهنگی هنری به شیوه خیابانی ضروری است.

جلالی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بین مردم برای ایجاد نشاط در جامعه است، افزود: برنامه‌های متنوعی باید برنامه‌ریزی شود و بر این اساس می‌توان جلوه‌ای ویژه در شهر تعریف کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به ضرورت تکریم هنرمندان نیز اشاره کرد و گفت: باید از تمام اصحاب، فرهنگ، هنر و رسانه حمایت کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و هنری و توجه به شهرستان‌ها باید در دستور کار این اداره باشد، اظهار کرد: به لحاظ جذب اعتبارات و پیگیری رؤسای شهرستانی در جذب منابع شهرستان‌ها امیدواریم اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان رقم بخورد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیریت در حکومت علوی یعنی نوکری مردم که وظیفه ماست، یادآور شد: برای هنرمند باید وقت گذاشت و پای درد و دل آنان نشست لذا تکریم این قشر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha