ملت بحرین مدافع آرمان فلسطین است
کد خبر: 4187358
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق:

ملت بحرین مدافع آرمان فلسطین است

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در سخنانی بر نقش حمایتی مردم بحرین از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در سخنانی پیرامون نقض حقوق بشر در بحرین گفت: حکومت بحرین به دنبال این است تا از برخی حوادث و مناسبت‌ها برای سرکوب مردم این کشور و انتقام‌گیری سیاسی از آن‌ها بهره‌برداری کند و به همین دلیل است که هر از گاهی تنش‌های سیاسی در کشور پدیدار می‌شود.

شیخ الدیهی که درباره گزارش جمعیت الوفاق درباره نقض حقوق بشر در بحرین در سال 2022 سخن می‌گفت، افزود: سرکوب سیاسی در بحرین محدود به یک یا دو مورد خاص نیست، بلکه موارد متعددی در این زمینه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بیش از هزار و 700 مورد یورش، 100 مورد بازداشت، 41 مورد شکنجه و 250 مورد بدرفتاری با زندانیان به ثبت رسیده است. به همین دلیل است که ما امروز با یک چالش مهم روبرو هستیم که حمایت از حقوق اساسی افراد و کرامت انسانی است که هر روز در میهن عزیز ما درحال نقض شدن است.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات جنگی بی‌سابقه‌ای که امروز در فلسطین اشغالی اتفاق می‌افتد، پرداخته و خاطرنشان کرد: این وحشیگری در کشتار بی رحمانه فلسطینی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که مدعیان حقوق بشر در حمایت از رژیم صهیونیستی، اقدامات این رژیم را دفاع از خود می‌نامند و تلاش می‌کنند تا تصویر مبارزه فلسطینیان را با تروریسم بدنام کنند.

شیخ الدیهی تأکید کرد: ملت ما در بحرین در صف مدافعان آرمان فلسطین است. این درحالی است که بسیاری از رژیم‌ها با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند که رژیم بحرین نیز از آن جمله است و نماینده ما محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha