وحدت و یک‌صدایی عامل رشد آموزش و پرورش است
کد خبر: 4188025
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

وحدت و یک‌صدایی عامل رشد آموزش و پرورش است

کلام‌اله صفری با بیان اینکه براساس آموزه‌های قرآن حفظ احترام و کرامت انسانی همکاران، مشورت در تصمیم‌گیری‌ها و تلاش برای ارتقای معنوی آن‌ها، یک اصل اساسی در مدیریت است، گفت: وحدت و یک‌صدایی عامل رشد آموزش و پرورش است.

وحدت و یک‌صدایی عامل رشد آموزش و پرورش استبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، 23 آذرماه در جمع اعضای ستاد، کارشناسان و مدیران مدارس شاهد با تأکید بر حفظ وحدت و یک‌صدایی در آموزش و پرورش گفت: براساس آموزه‌های قرآن حفظ احترام و کرامت انسانی همکاران، مشورت در تصمیم‌گیری‌ها و تلاش برای ارتقای معنوی آن‌ها، یک اصل اساسی در مدیریت است.

وی ضمن تشکر بابت اجرای مراسم عزاداری و برپایی سفره احسان در مدارس استان به‌مناسبت ایام فاطمیه، خواستار برنامه برای اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی و پرورشی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه وزارت آموزش و پرورش عملیاتی‌سازی سند تحول بنیادین در تمام ساحت‌هاست و لازم است مدیران مدارس به‌عنوان مجریان اصلی این سند، حتما در این زمینه به مطالعه و کسب آگاهی بپردازند.

صفری افزود: رفع مشکلات معطوف به میزان بودجه و اعتبارات نیست بلکه با کار جهادی و تعامل می‌توان تمام مشکلات را رفع کرد. تعامل، یکپارچگی و تک‌صدایی عامل پیشرفت آموزش و پرورش می‌تواند باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مولدسازی اموال و املاک گفت: لازم است مدیران مدارس از مشاوره‌های ویژه در خصوص درآمدزایی و رفع نیازها و وابستگی‌های مالی مدارس استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با تأکید بر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس شاهد گفت: مدیران مدارس شاهد از این حیث تعهد بسیار مهمی دارند و لازم است انتخاب معاونان و معلمان مدارس شاهد حتما براساس شایستگی‌ها و توانایی‌های آن‌ها باشد.

صفری با اشاره به جایگاه مراسم صبحگاهی در آموزش و پرورش گفت: مراسم آغازین و صبحگاهی بخشی از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی است؛ باید در اجرای آن اهتمام داشته باشیم و قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) محور فعالیت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha