دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان رضوی پایان یافت
کد خبر: 4188223
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان رضوی پایان یافت

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی از پایان دوازدهمین دور مسابقات ملی ملی مناظرات دانشجویان ایران در مرحله استانی خبر داد و گفت: این مسابقات پس از چهار روز متوالی، با قهرمانی تیمی از دانشگاه فرهنگیان به پایان رسید.

مناظره دانشجوییبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان، مهدی نعیمیان راد مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی ایران در خراسان رضوی پس از چهار روز متوالی، با قهرمانی تیمی از دانشگاه فرهنگیان به پایان رسید.

وی ادامه داد: این مسابقات در مرحله‌ مقدماتی با حضور ۱۶ تیم از دانشگاه‌های استان کار خود را آغاز کرد و در نهایت دو تیم «روزنه» و «هولدینگ فرهنگ و شرکا» به مرحله فینال راه یافتند که تیم روزنه موفق شد تا با موضع موافق بر سر گزاره‌ «به دلیل این‌که دولت در حوزه رسانه ضعیف عمل کرده است، رشد شاخص‌های کلان برای مردم ملموس نیست»، به پیروزی برسد و به مرحله کشوری که در بهار سال 1403 برگزار خواهد شد، راه یابد.

نعیمیان راد با اشاره به اینکه این مسابقات از هفته سوم آذر ماه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد، بیان کرد: تیم هولدینگ فرهنگ و شرکا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تیم فریاد از دانشگاه فردوسی مشهد نیز  به ترتیب به مقام دوم و سوم نائل آمدند.

به گفته مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، تیم «فریاد» از دانشگاه فردوسی نیز بهترین تیم از نگاه دانشجویان شناخته شد.

انتهای پیام
captcha