گلستان میزبان رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت می‌شود
کد خبر: 4188727
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

گلستان میزبان رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت می‌شود

استاندار گلستان گفت: رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت پنجشنبه ۳۰ آذرماه مهمان مردم گلستان خواهند بود.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایرانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان گفت: رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت پنجشنبه، 30 آذرماه مهمان مردم گلستان خواهند بود.

استاندار گلستان در خصوص جزئیات سفر رئیس‌جمهور به گلستان گفت: رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت ۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه در مصلی نماز جمعه گرگان با مردم گلستان دیدار خواهد کرد.

استاندار گلستان با بیان‌ اینکه در این سفر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید، افزود: در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به گلستان بیشترین مصوبات استانی در بین استان‌های کشور برای گلستان اختصاص یافت و امیدواریم در این سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوباتی بهتر از گذشته برای استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس‌جمهور رقمی معادل ۹۴ هزار میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی در گلستان سرمایه‌گذاری شد، اظهار کرد: در این دور از سفر وزرای دولت در شهرستان‌های استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از طرح‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

استاندار گلستان گفت: در این سفر مرکز ارتباط مردمی مردم و دولت(سامد) به‌صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha