برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در لرستان تشریح شد
کد خبر: 4189576
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در لرستان تشریح شد

مدیرکل امور بانوان و خانوده استاداری لرستان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا خواهد شد ازجمله افتتاح کارگاه تولید البسه اسلامی ویژه خواهران در خرم‌آباد، که همزمان با این هفته افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فریبا ولی‌پوری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان،  ضمن تبریک روز و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن در ایران اسلامی که مصادف شده با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: در قالب این هفته برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه تولید البسه اسلامی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت مالی و نظارت دفتر بانوان و دفتر اجتماعی استانداری لرستان در خرم‌آباد، گفت: این کارگاه که از مصوبات شورای فرهنگ عمومی لرستان بوده همزمان با هفته زن افتتاح خواهد شد.

ولی‌پوری برگزاری کنگره زنان تأثیرگذار لرستان را که سال گذشته به صورت ملی برگزار شد را از دیگر برنامه‌های هفته زن برشمرد و گفت: در این کنگره چند کارگروه از جمله علمی پژوهشی، فعال اجتماعی، فرهنگ هنری، ورزشی، سیاست‌گذاری حکمرانی، اقتصاد کارآفرینی، گفتمان سازی در رسانه و‌ کارگروه تعلیم و تربیت فعالیت دارند و در نهایت از 24 بانوی تأثیرگذار تقدیر خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان در فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و نمایشگاه نقاشی کودکان شهرستان رومشکان را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن برشمرد و افزود: همچنین جشنواره بانوان تمدن‌ساز نیز از دیگر برنامه‌های هفته زن است که در این جشنواره از ۳۶ بانوی تمدن‌ساز شامل طلبه، فعال فرهنگی، ورزشکار، دانش‌آموز، کارآفرین، دانشجو، فرزندآوری و روستایی و عشایر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha