فداکاری شهید سیدرضی موسوی میراث ارزشمند حاج قاسم سلیمانی بود
کد خبر: 4190405
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
در بیانیه شورای فرهنگی وزارت نیرو آمده است

فداکاری شهید سیدرضی موسوی میراث ارزشمند حاج قاسم سلیمانی بود

در بیانیه شورای فرهنگی وزارت نیرو آمده است که فداکاری شهید سیدرضی موسوی در این راه مقدس، میراث ارزشمند سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی بود که او به‌‌شایستگی آن را به سر منزل مقصود رساند.

وزارت نیروبه گزارش ایکنا، بیانیه شورای فرهنگی وزارت نیرو در خصوص شهادت سردار سیدرضی موسوی منتشر شد، متن آن بدین شرح است؛

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت پرافتخار سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار حاج سیدرضی موسوی دیپلمات برجسته کشورمان نشان دیگری بر جنایت ضد بشری و ضد انسانی و برخلاف اصول دیپلماسی رژیم غاصب و منفور صهیونیستی است که در تلاش است جبهه‌های جنگ را گسترش داده، بلکه شکست مفتضحانه خود از یک گروه کوچک مقاومت را بپوشاند. این جنایت نشان از عمق کینه و عداوت رژیم موقت جعلی از نقش مؤثر و موفق نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاموش کردن آتش فتنه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه غرب آسیا، به‌ویژه فتنه عبری ـ غربی گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه و حاکی از استیصال و درماندگی آنان‌ در رویایی مستقیم با جبهه مقاومت و عدم کسب موفقیت در نبرد با گروه‌های مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و حقد و کینه رژیم متوحش اسرائیل از سیلی محکم و مشت آهنین و ضربه فنی عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی است.

فداکاری شهید سیدرضی موسوی در این راه مقدس، میراث ارزشمند سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی بود که او به‌‌شایستگی آن را به سر منزل مقصود رساند. این مبارزه، مقاومت، ایستادگی و حمایت از جبهه مقاومت در مقابل زورگویی‌های ظالمان و مستکبران ادامه خواهد یافت و ان‌شاءالله خون‌بهای شهیدان سلیمانی و موسوی فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود.

شورای فرهنگی وزارت نیرو شهادت این عزیز آسمانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، همه هم‌رزمان شهید موسوی در نهاد مقدس سپاه پاسداران و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و همچنین امت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوید. و از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالی‌قدر و شهید والامقام رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیای الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماید.

شورای فرهنگی وزارت نیرو»

انتهای پیام
captcha