اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4190488
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در گلستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و دانش‌آموزان امروز، ۷ دی‌ماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

اجتماع فرزندان حاج قاسم در امامزاده عبدالله گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم که امروز، ۷ دی‌ماه در آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد، انتقال فرهنگ و آموزه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی را از ضرورت‌های مهم جامعه امروز قلمداد کرد.

نظری بیان کرد: این مراسم با هدف آگاهی از آموزه ها، افکار و آرمان‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود: اگر فرهنگ و باور‌های حاج قاسم سلیمانی به نسل جدید منتقل گردد، در آینده حاج قاسم‌های زیادی در جامعه ظهور و بروز خواهند داشت.

وی گفت: مهم‌ترین باور سردار سلیمانی، تبعیت از رهبری و دلدادگی برای ایران اسلامی است که باید این دو ویژگی متمایز به دانش آموزان ما منتقل  شود.

نظری با بیان‌اینکه از مهم‌ترین شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی اخلاص بود، گفت: برای خدا اندیشه کردن، برای خدا عمل کردن، در راه خدا گام برداشتن از شاخصه‌های مکتب اوست و رمز بقای او اخلاص بود.

وی با اشاره به اینکه رمز متوجه شدن دل‌ها به شهید سلیمانی اخلاص اوست، تصریح کرد: اولین شاخصه شهید سلیمانی اخلاص و دلدادگی او به خداست. کسی که با خدا بود، خداوند متعال با اوست.

گفتنی است در پایان این اجتماع به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا از شانزده خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد‌.

انتهای پیام
captcha