200 کانال تلویزیونی برای انتخابات مجلس فراهم می‌شود
کد خبر: 4191026
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
پیمان جبلی:

200 کانال تلویزیونی برای انتخابات مجلس فراهم می‌شود

رئیس صدا و سیما گفت: قصد داریم امسال با احداث ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای انتخابات از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، امکان بهره‌مندی مردم از برنامه‌های نامزدهای انتخابات مجلس را برای اولین بار در حوزه‌های انتخابیه فراهم کنیم.

به گزارش ایکنا؛ دومین دوره نمایشگاه «رصتا» با حضور رئیس رسانه ملی، مسئولان نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

در ابتدا رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازدید از غرفه عماریار با بیان اینکه همان مسیر عماریار که می‌شناختیم شما در بستر سکو و وی‌او‌دی انجام می‌دهید، گفت: با این کار هم دسترسی‌ها گسترده‌تر می‌شود و هم امکان نفوذ محتوا بیشتر می‌شود و به دیده شدن محتوای سالم نیز کمک می‌کند.

جبلی در ادامه بازدید در غرفه سربداران گفت: در کنار راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی محلی بر بستر اینترنت و با استفاده از پلتفرم، قصد داریم امسال با احداث ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای انتخابات از طریق صداوسیما جمهوری اسلامی ایران، امکان بهره‌مندی مردم از برنامه‌های نامزدهای انتخابات مجلس را برای اولین بار در حوزه‌های انتخابیه فراهم کنیم.

وی افزود: امیدواریم زمانی این فرصت و توفیق برای رسانه ملی فراهم شود که برای تمام مردم ایران در شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف امکان دیده شدن ظرفیت‌ها به وجود آید. سعی می‌کنیم برای احیای این مسیر از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

انتهای پیام
captcha