ویژه‌برنامه‌های «هفته مقاومت» در کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد
کد خبر: 4191218
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

ویژه‌برنامه‌های «هفته مقاومت» در کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های «هفته مقاومت» در استان را اعلام کرد و گفت: ۵۰۰ برنامه به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

نشست خبری «هفته مقاومت»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 11 دی‌ماه در نشست خبری به مناسبت هفته مقاومت، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی نماد مقاومت و شهادت است. ایمان به خدا، امانتداری، توکل به خدا، اخلاص در رفتار و عمل و ساده‌زیستی از ویژگی‌های شهید سلیمانی است.

وی افزود: امروز وقتی از مکتب شهید سلیمانی نام می‌بریم از یک مکتب سخن می‌گوییم مکتبی که نماد عاشورا است و جوانان آزادی‌خواه دنیا را تحت تأثیر قرار داده است؛ اما یک انسان چه ویژگی باید داشته باشد که این‌گونه مکتب‌ساز باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: 12 تا ۱۷ دی‌ماه به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده که با شعار شهید القدس برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی برگزار می‌شود که در این راستا بیش ‌از ۵۰۰ برنامه در سطح استان و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

برومندزاده فضاسازی محیطی و بروزرسانی تبلیغات محیطی، توزیع بسته‌های مشق افتخار، رزمایش کارزار شناختی فضای مجازی، تشکیل کمپین‌ها، اردوی زیارتی مرقد شهید سلیمانی ویژه خبرنگاران، اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار، نشست‌های روشنگری و تبیین در اقشار مختلف، اعزام گروه‌های جهادی، برپایی میز خدمت، اجرای سرود، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهيد سلیمانی، نذر خون، تولید محتوای دیجیتال و پویش دختران سلیمانی را از برنامه‌های اجرایی این هفته بیان کرد.

وی دیدار با ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، برگزاری یادواره شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از کاسبان نمونه و منصف، اعزام راهیان مکتب شهید سلیمانی به مدارس و دانشگاه‌ها و همایش عمو قاسم را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha