انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد
کد خبر: 4192112
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
سردار سلامی:

انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به فضل الهی انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد، گفت: انتقام این شهدا قبل از شهادت از دشمنان گرفته شده است و این شهادت‌ها پژواک شکست‌های سختی است که در سال‌های اخیر بر پیکره استکبار وارد شده است.

سردار سلامیبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۱۵ دی‌ماه در مراسم تشییع شهدای جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان، گفت: بر کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته، گذشته است و توفیق داشتم در همه این ماجراهای غم‌انگیز در کنار مردم عزیز شاهد هنرنمایی روح صبر، استقامت، توکل، نجابت و مظلومیت مردم کرمان باشم.

وی ادامه داد: ما شکوه، صبر، عظمت، نجابت و بزرگی ایمان و امواج بلند مهربانی، وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم و امروز کرمان نه فقط دیار شهیدان بلکه مشهد شهیدان است و ما در سالگرد بدرقه آسمانی آن مرد بزرگ، شاهد عروج ۸۴ نفر دیگر به عرش اعلی بودیم.

سردار سلامی با بیان اینکه قلب ملت ایران با خانواده شهداست و یک ملت به عظمت شهدا از جای برمی‌خیزد تا اسلام و طلوع منور خورشید دین را در گستره جهان اسلام ببیند، تصریح کرد: به فضل الهی انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد و انتقام این شهدا قبل از شهادت از دشمنان گرفته شده است. ما با آرایشی پیوسته به هم از شیاطین بزرگ و کوچک در نبردیم و نبرد بین اسلام و کفر یک حقیقت انکار ناپذیر است و این شهادت‌ها پژواک شکست‌های سختی است که در سال‌های اخیر بر پیکره استکبار وارد شده است.

وی ادامه داد: فکر نکنید ملت اسلام دست بسته بودند؛ خداوند دست‌های ما را به روی دشمنان باز کرد و اکتاف آنها را بست. در سال‌های اخیر ما با آمریکا در نبرد واقعی بودیم اما در همه آنها آمریکا را با شکست‌های خفت‌بار بدرقه کردیم. ببینید چه بر سر آنها آمده که می‌خواستند در عراق دولت‌سازی کنند اما شکست خوردند در حالی که نظامیشان در آن سرزمین به وفور حضور داشتند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تلاش آمریکا برای تسلط بر افغانستان، یمن، عراق، سوریه لبنان با روش‌های مختلف نظامی و تحریم‌های اقتصادی و شکست مفتضحانه آنها و ترک منطقه، اظهار کرد: هیچ مقام آمریکایی امروز نمی‌تواند در قریه‌ای از قرا بلاد اسلامی پای بگذارد و هیچ نقطه امنی برای آنها وجود ندارد و آنها کلیدی‌ترین نقطه جهان را به برکت انقلاب اسلامی از دست داده‌اند.

وی با اشاره به هدف واهی صهیونیست‌ها برای تسلط بر نیل تا فرات و نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری مقاومت، اظهار کرد: طوفان الاقصی شکست‌پذیری این رژیم جعلی را به زیبایی نشان داد و امروز حداقل ۲۰ صهیونیستی روزانه به دست فلسطینیان غزه به هلاکت می‌رسند و آنها دیگر چشم‌انداز امنی برای زندگی نمی‌بینند.

سردار سلامی افزود: داعش محصول سیاست آمریکا در جهان اسلام بود و می‌خواست یک نقشه سیاسی جدید در جهان اسلام ایجاد کند اما با مجاهدت جوانان انقلابی از اقصی نقاط جهان اسلام به فرماندهی شهید سلیمانی این آتشفشان تکفیر ناپدید شد و در هیچ کجای نقشه سیاسی جهان جای ندارند و در میان لانه‌ها سکنی گزیده‌اند و وضوحی از این قدرت نیست و تنها به عنوان مزدوران و عوامل آمریکا و اسرائیل عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: به آنها هشدار می‌دهیم. شما اگر مرد هستید با ما بجنگید چرا زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع را می‌کشید؟ اگر جوانمرد هستید واضح و آشکار با ما رو به رو شوید اما شما مردان مقابله رو به رو با مردان صبر و مقاومت نیستید.

سردار سلامی در پایان با اشاره به اینکه داعشیان که مدعی حفظ قرآن هستند اما به دستورات آن عمل نکرده و زنان و کودکان و مردم بی‌گناه را می‌کشند، اظهار کرد: هر کجا باشید شما را می‌یابیم و با ناپدید شدن نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید. همه ملت ایران بدانند ما در یک نبرد بزرگیم و آنها را هر روز شکست می‌دهیم و اجازه ذره‌ای سیطره دشمن را نخواهیم داد و فاتح قله‌های جدید خواهیم بود. این را بدانید ضرباتی که آنها دریافت کرده‌اند سخت و سنگین بوده و امروز مقامات صهیونیست راهی برای فرار از این باتلاق ویرانگر ندارند اما ما مردان میدان و اصحاب شهادتیم و با این شهادت‌ها از میدان جدا نمی‌شویم. فرمان رهبر معظم انقلاب را شنیدیم و به دنبال تحقق این فرمان پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام
captcha