حمله تروریستی کرمان حرکتی بزدلانه از سوی دشمن بود
کد خبر: 4192181
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

حمله تروریستی کرمان حرکتی بزدلانه از سوی دشمن بود

امام جعمه کرمانشاه گفت: حمله تروریستی کرمان حرکت بزدلانه‌ای از سوی دشمن بود که ثابت کرد اسرائیل نتوانسته در میدان نبرد حریف جبهه مقاومت شود و شکست خورده است.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به مناسبت ۱۶ دی که به روز شهدای دانشجو نام گرفته است، اظهار کرد: این روز به یاد شهید علم‌الهدی که در دفاع مقدس حماسه آفرید نام گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، افزود: در این ایام دشمن صهیونیستی دست به جنایتی زده که بیش از ۸۰ نفر را به شهادت رسانده که بخش زیادی از آنان بانوان و کودکان بودند.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه از نظر قرآن بالاترین مقام برای هر انسانی شهادت است، گفت: شهدا برای ایمان و تقواشان به این مقام دست یافته‌اند.

امام جمعه کرمانشاه به شهادت ۹ نفر از اعضای یک خانواده در این جنایت تروریستی کرمان اشاره کرد و افزود: اعضای این خانواده که در مسیر گلزار شهدای کرمان موکب داشتند به شهادت رسیدند که به دست شقی‌ترین افراد بوده است.

وی اظهار کرد: حمله تروریستی کرمان حرکت بزدلانه‌ای از سوی دشمن بود که ثابت کرد اسرائیل نتوانسته در میدان نبرد حریف جبهه مقاومت شود و شکست خورده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی پس از ۸۰ روز حمله به باریکه غزه نتوانسته به نتیجه دلخواه خود برسد و به جنایات تروریستی رو آورده است.

حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دلیل ترس حمله تروریستی کرمان را به گردن داعش انداخته تا از خشم ایران در امان بماند، اما همه چیز روشن است.

وی افزود: به دنبال ناکامی‌ها دشمن، سید رضی موسوی و جانشین دفتر سیاسی حماس را شهید کردند که این شکست دشمنان را نشان می‌دهد و رزمندگان ما به دنبال شهادت هستند.

انتهای پیام
captcha