بیانیه جامعه قرآنیان کشور پیروان مکتب سلیمانی
کد خبر: 4192354
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
در پی حادثه تروریستی کرمان منتشر شد

بیانیه جامعه قرآنیان کشور پیروان مکتب سلیمانی

جامعه قرآنیان کشور پیروان مکتب سلیمانی در بیانیه‌ای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت و بر لزوم پاسخی سخت به این حادثه تأکید کرد.

بیانیه جامعه قرآنیان کشور پیروان مکتب سلیمانی

به گزارش ایکنا، جامعه قرآنیان کشور پیروان مکتب شهید سلیمانی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بر لزوم شناسایی و مجازات طراحان و آمران این حادثه جانکاه و پاسخی سخت و قاطع به آنان، از سوی مسئولان کشور تأکید کرد. مشروح این بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»(احزاب/ ٢٣)

در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که مقارن با چهارمین سالروز شهادت سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی بود،️ شاهد اقدام تروریستی و ددمنشانه دیگری از سوی دشمنان خونخوار اسلام و ایران بودیم. 

جنایتی که جمعی از مردان و زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشاند و ملت بزرگ ایران را غرق ماتم کرد. این حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد، دشمنان ما نه تنها از شهید سلیمانی عزیز، بلکه از عاشقان و «پیروان مکتب شهید سلیمانی» نیز هراس و واهمه دارند. 

بی‌شک این اقدام وحشیانه، نشان‌دهنده نهایت استیصال دشمنان در مقابل جریان زنده و بالنده مقاومت در ایران و دنیای اسلام است. جامعه قرآنی کشور ضمن تسلیت این فاجعه تألم‌بار به محضر حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) این حرکت ضد انسانی را که در ادامه شرارت‌ها و نسل‌کشی چند ماه اخیر در غزه فلسطین است، به شدت محکوم می‌کند و بر لزوم شناسایی و مجازات طراحان و آمران این حادثه جانکاه و پاسخی سخت و قاطع به آنان، توسط مسئولان کشور تأکید می‌کند. 

از درگاه خداوند، علو درجات شهدای عزیز و صبر و اجر برای بازماندگان و سلامتی مصدومان را مسئلت داریم.

جامعه قرآنیان کشور 
پیروان مکتب شهید سلیمانی» 

انتهای پیام
captcha