شورای حکماء المسلمین قتل یک امام مسجد در آمریکا را محکوم کرد
کد خبر: 4192450
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

شورای حکماء المسلمین قتل یک امام مسجد در آمریکا را محکوم کرد

شورای حکماء المسلمین با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از پیامدهای اقدام به قتل یک امام مسجد در آمریکا، این جنایت را محکوم کرد.

شورای حکماء المسلمین قتل یک امام مسجد در آمریکا را محکوم کردبه گزارش ایکنا به نقل از رای الامه، شورای حکماء المسلمین به ریاست احمد الطیب، شیخ الازهر، نگرانی عمیق خود را از کشته شدن حسین شریف، امام جماعت مسجدی در شهر نیوآرک در در ایالت نیوجرسی آمریکا ابراز کرد.

این امام مسجد روز پنجشنبه گذشته پس از اقامه نماز صبح و درحالی که از مسجد بیرون آمده بود، هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شورای حکماء المسلمین در بیانیه خود تأکید کرده است که قاطعانه با این گونه اعمال جنایتکارانه که منجر به گسترش نزاع و تشدید سخنان نفرت‌انگیز، نابردباری و نژادپرستی نفرت‌آمیز می‌شود، مخالف است.

این شورا همچنین خواستار محاکمه عاملان این جنایت شده و بر ضرورت تقویت تلاش‌ها برای گسترش ارزش‌های اسلامی مثل گفت‌وگو، مدارا و همزیستی بین ملت‌ها شد.

شورای حکماء المسلمین همچنین مراتب تسلیت خود را به خانواده امام مسجد محمد در شهر نیوآرک و جامعه مسلمانان آمریکا ابراز داشته و از درگاه خداوند متعال، رحمت واسعه برای آن مرحوم خواستار شد.

انتهای پیام
captcha