بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند
کد خبر: 4192706
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند

پیام جلالی گفت: بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند و باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج فرهنگ بردارند.

برگزاری آیین تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان کردستان، پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان شامگاه گذشته، 17 دی در آیین تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان، ضمن تسلیت شهادت جمع کثیری از هموطنان در گلزار شهدای کرمان و دو شهید عضو هلال احمر و همچنین تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند و باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج فرهنگ بردارند.

وی با بیان اینکه زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در جامعه امروزی قطعاً حضور زنان، حضوری پررنگ بوده و در ایران اسلامی به‌ویژه بعد از انقلاب، ما شاهد حضور زنان در نقاط مختلف، در جایگاه و پست‌های مختلفی بوده‌ایم اما حضور زنان در هلال‌احمر کمی متفاوت‌تر است و قابل قیاس با سایر ارگان‌ها نمی‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: در هلال احمر بانوان پا به پای مردان در حوادث و برنامه‌ها، اعم از واکسیناسیون کرونا، برنامه‌های متنوع در خصوص پیشگیری از کرونا، پست‌های نوروزی، فعالیت‌های امدادی، اربعین حسینی، ایستگاه‌های سلامت، واکسیناسیون حجاج، بحث‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و... حضوری فعال داشته و پای کار بوده‌اند.

وی با اشاره به حضور بانوان در عملیات مختلف همچون زلزله، درمان اضطراری، تیم‌های سحر جوانان در حوادث افزود: عمده برنامه‌ریزی‌ها و کارها در راستای تقویت آمادگی بانوان بوده که همیشه در حوادث و برنامه‌ها به خوبی درخشیدند.

جلالی در پایان با اشاره به فعالیت داروخانه جمعیت هلال احمر، گفت: داروخانه در طی دو سال اخیر خدمات خوبی به مردم ارائه کرده و خوشبختانه پیشرفته چشمگیری داشته است.

انتهای پیام
captcha