ایمان و ولایت‌مداری؛ نیروی قوی و مخفی نیروهای مسلح ایران
کد خبر: 4192773
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه مطرح کرد

ایمان و ولایت‌مداری؛ نیروی قوی و مخفی نیروهای مسلح ایران

سردار نوعی‌اقدم ایمان به خدا و ولایت‌مداری را دو نیروی قوی و مخفی نیروهای مسلح ایران اسلامی دانست و گفت: زمانی ما در تهیه امکانات نظامی وابسته کامل بودیم ولی امروز کشورهای مختلف خواهان سلاح‌های ما هستند.

سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریهبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی، یازدهمین یادواره شهدای صنایع فجر شیراز همراه با بزرگداشت شهید بزرگوار عبدالرسول استوار محمودی، امروز، 18 دی‌ماه در شیراز برگزار شد.

در این مراسم سردار حبیبی، فرمانده فراجا در استان فارس، فرماندهانی از سپاه استان فارس، رؤسای صنایع ودجا و رؤسای عقیدتی سیاسی ودجا در استان فارس حضور داشتند.

میهمان ویژه این مراسم سردار رحیم نوعی‌اقدم، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس (همرزم شهید همت) و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه (همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی) بود که در سخنانی به بیان خصوصیات سردار حاج قاسم سلیمانی و خاطراتی از جنگ در سوریه با داعش پرداخت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای حمله تروریستی کرمان گفت: زمانی ما در تهیه امکانات نظامی وابسته کامل بودیم ولی امروز کشورهای مختلف خواهان سلاح‌های ما هستند.

نوعی‌اقدم نیروی قوی و مخفی نیروهای مخلص نظامی ایران را ایمان قوی به خداوند و تبعیت از ولایت دانست و خواستار قوت بخشیدن به این نیرو شدند.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از خانواده شهدای صنایع فجر شیراز با اعطای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha