مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان برگزار شد
کد خبر: 4193306
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، عصر امروز، ۲۰ دی‌ماه با حضور خانواده شهدا و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در کرمان برگزار می‌شود.

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مراسم هفتمین روز شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، عصر امروز، ۲۰ دی‌ماه با حضور خانواده شهدا، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، مسئولان استانی و جمعی از مردم در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده شهدا و بیان اینکه تمام ایران و مسلمانان جهان در سوگ این شهدا داغدار شدند، گفت: این حادثه تلخ و ناگوار بود. از ابتدای انقلاب با این ترورها روبه‌رو بوده‌ایم و ملتی که در مسیر حق گام برداشتند همواره مورد تهاجم شیاطین بودند.

وی با تبریک به خانواده شهدا به دلیل ایستادگی و روحیه صبر و استقامت شهدایی، تصریح کرد: این شهدا دوستدار سردار سلیمانی بودند که تمام عمر خود را در راه دفاع از مظلومان عالم گذاشت و محبوب د‌لها شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان از سوی بیش از ۱۰۰ دولت در کشورهای مختلف، اظهار کرد: محبتی که امروز از شهید سلیمانی در دل مردم جهان وجود دارد، به این دلیل است که او در مسیر الهی بود، اخلاص کامل داشت و قول و عمل او یکی بود.

انتهای پیام
captcha