ثبت‌نام اعتکاف در یزد از 26 دی‌ماه آغاز می‌شود
کد خبر: 4193342
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

ثبت‌نام اعتکاف در یزد از 26 دی‌ماه آغاز می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از 26 دی ماه در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام به صورت اینترنتی از طریق سایت tebyanyazd.ir انجام می‌شود.

علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی تبلیغات اسلامی یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از 26 دی‌ماه و به صورت اینترنتی در سایت tebyanyazd.ir آغاز خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، باید تا قبل از ساعت 14:30 روز 24 دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده کنند.

وی به تبلیغات محیطی این مراسم اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و شهرداری‌ها انجام شده، مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش‌های لازم را خواهند دید تا ارتباط درست با معتکفان داشته باشند.

نجیمی اضافه کرد: با توجه به حضور مبلغان شاخص در استان، هدف ما این است که حداکثر بهره‌برداری از حضور این عزیزان در مراسم معنوی اعتکاف داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با مراکز فرهنگی دیگر استان از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، انجمن اسلامی دانش‌آموزان و ... مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان گفت: اختصاص سرانه فرهنگی برای مساجد در صورت امکان، تهیه فرم نظرسنجی برای معتکفان در روز آخر مراسم، بازرسی از مساجد و آشپزخانه‌ها از جمله برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی برای این مراسم است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محبوبه ره انجام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۱
0
0
تمام آدرس مساجد
captcha