نشست مجمع عمومی مؤسسات قرآنی لرستان برگزار شد
کد خبر: 4193619
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

نشست مجمع عمومی مؤسسات قرآنی لرستان برگزار شد

مدیران مؤسسات قرآنی لرستان در نشست مجمع عمومی مؤسسات قرآنی لرستان خواستار تشکیل جلسات پرسش و پاسخ مدیران و مسئولان ادارت قرآنی با مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در فضای مجازی در راستای حل مشکلات این مؤسسات شدند.

مجمع عمومی مؤسسات قرآنی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در نشست مجمع عمومی مؤسسات قرآنی استان لرستان که طی روزهای 21 و 22 دی‎ماه در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان گزارشی از فعالیت‌ها و تراز مالی این اتحادیه ارائه داد.

در این نشست مجمع، فرصت نیم ساعته پرسش و پاسخ مدیران ادارات فرهنگی و قرآنی با مدیران مؤسسات قرآن تنظیم شده بود که متأسفانه این مدیران حضور نداشتند.

 در جلسه مجمع مصوبه‌ای به رأی گذاشته شد که هیئت مدیره اتحادیه و در رأس آن مدیرعامل اتحادیه قرآنی لرستان برای جلسه پرسش و پاسخ مسئولان ادارات و نهادهای دولتی مرتبط با قرآن با مدیران تشکل‌های قرآنی در بستر فضای مجازی بر اطلاع‌رسانی قبلی فراهم کند.

مدیران موسسات قرآنی حاضر در مجمع با توجه به عدم حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ‌اوقاف و امور خیریه که برای جلسه پرسش و پاسخ و سخنرانی دعوت شده بودند، اما در این نشست حاضر نشده بودند خواستار این شدند که از طریق نهادهای دولتی ناظر، توجه ویژه‌ای به مطالبات مدیران مؤسسات و تشکل‌ها قرآنی داشته باشند.

در این مجمع همچنین پیشنهاد شد چون بعد از مجمع عمومی دو سال پیش تاکنون وعده‌های این نهادها و ادارات قرآنی تحقق نیافته است، لذا مدیران مؤسسات قرآنی لرستان هیئت مدیره مجمع را ملزم به بسترسازی جلسات متوالی با مدیران کل و مسئولان مرتبط برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مؤسسات قرآنی در فضای مجازی کردند که فعالیت‌های قرآنی مربوط به این مؤسسات مردم‌نهاد، رونق بگیرد و مشکلات آنها با هم‌افزایی و تعامل با این مدیران رفع شود.

در این نشست مقرر شد، هیئت مدیره اتحادیه و مدیرعامل اتحادیه قرآنی لرستان برای تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی مجازی با اطلاع‌رسانی قبلی در راستای مطالبات به‌حق مدیران و فعالان قرآنی مردمی برای تعامل و هم‌افزایی بیشتر صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha