استفاده از ظرفیت موقوفات در راستای تربیت قرآنی زندانیان
کد خبر: 4193663
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

استفاده از ظرفیت موقوفات در راستای تربیت قرآنی زندانیان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه در راستای بهره‌برداری از ظرفیت موقوفات در مسیر انجام رسالت اسلامی و تربیتی زندان از طریق تشویق و ترغیب زندانیان به امور قرآنی امضا شد. 

حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضویحجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره اوقاف ناحیه یک مشهد و زندان مرکزی مشهد گفت: این تفاهم‌نامه در راستای بهره‌برداری از ظرفیت موقوفات در مسیر انجام رسالت اسلامی و تربیتی زندان از طریق تشویق و ترغیب زندانیان به امور قرآنی امضا شده است. 

وی افزود: کمک به برگزاری محافل انس با قرآن در قالب پرداخت حق‌الزحمه قاریان و حافظان، کمک به برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت(ع)، مساعدت در تهیه مصحف شریف و برگزاری کلاس های حفظ قرآن کریم از جمله ضوابط این تفاهم‌نامه است.

ایزدی بیان کرد: علاوه بر این نیز مساعدت در برگزاری مسابقات قرآن کریم و معرفی ایتام پسری که از وجود نعمت پدر محروم شده‌اند و مادر آنها در زندان است به موقوفه عبدالله رضوی جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های این موقوفه از جمله مواردی است که اداره اوقاف ناحیه یک مشهد برابر نیات واقفان مطابق ضوابط متعهد شده است. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای نیت موقوفات مرتبط با این تفاهم‌نامه نیز مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم زندانیان مرد و زن و مددجویان کانون اصلاح و تربیت منطقه هشت مشهد با همکاری اداره اوقاف ناحیه یک مشهد و اداره کل زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد و در این مراسم از نفرات برتر رشته‌های قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha