نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4194019
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان با موضوعات «جهاد تبیین» و «فرهنگ حجاب و عفاف» برگزار شد.

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حسن صالحی‌راد، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان، امروز، 25 دی‌ماه در نشست این شورا که با موضوعات «جهاد تبیین» و «فرهنگ حجاب و عفاف» در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: نقش اساتید دانشگاه لرستان، در راستای پاسخ‌گویی به شبهات و پرسش‌های دانشجویان و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تقویت شود و گسترش یابد.

وی گسترش نظام آموزش عالی به سراسر استان‌های کشور را از جمله مهمترین دستاوردها و پیشرفت‌های محصول استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: امروزه، ایران اسلامی در زمینه‌هایی همچون صنایع دفاعی، در سطح منطقه و جهان، حرف برای گفتن دارد.

صالحی‎راد بر ضرورت گسترش کارکردهای شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان در زمینه راهکارهای تقویت جهاد تبیین، تأکید کرد و افزود: عمده مخاطب دانشگاه، دانشجویان هستند و این خود می‌طلبد نشست‌های دانشجومحور با موضوعات متعدد ذیل جهاد تبیین در سطح دانشگاه گسترش یابد.

در این نشست، درباره راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف نیز گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد که از جمله مباحث مطرح شده این بود که نقش سرپرستان سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) در زمینه تذکرات لسانی مرتبط با رعایت فرهنگ حجاب و عفاف، تقویت شود.

همچنین در این نشست بر نقش مهم تربیتی اساتید در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی و فرهنگ حجاب و عفاف، تأکید شد؛ اینکه رسالت یک استاد دانشگاهی، علاوه بر تدریس مطالب تخصصی، ترویج مفاهیم و ارزش‌های اسلامی، ایرانی، اخلاقی از جمله حجاب و عفاف، امید به آینده و جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha