برپایی محفل قرآنی همزمان با لیلة‌الرغائب در جوار سیدالکریم
کد خبر: 4194397
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

برپایی محفل قرآنی همزمان با لیلة‌الرغائب در جوار سیدالکریم

سه هزار و یکصد و سی و یکمین محفل انس با قرآن کریم حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، فرداشب همزمان با شب آرزوها برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن حرم عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا، نخستین شب جمعه از ماه رجب‌المرجب به لیلة‌الرغائب مشهور است و همزمان با این شب مبارک، سه هزار و یکصد و سی و یکمین محفل انس با قرآن کریم طبق روال هر هفته در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

در این محفل که پنجشنبه 28 دی‌ماه از ساعت 21 با اجرای غلامرضا احمدی برگزار خواهد شد، ابتدا حمید شاکرنژاد و محمدرضا پورزرگری؛ دو تن از قاریان بین‌المللی به تلاوت قرآن خواهند پرداخت. پس از آن امیرعلی پایروندی؛ قاری نوجوان نیز تلاوت خود را ارائه خواهد کرد.

گروه همخوانی و تواشیح ذکر نیز در این محفل قرآنی به اجرای برنامه خواهد پرداخت و طبق معمول در پایان نیز به قید قرعه به حاضران در این محفل جوایزی اهدا می‌شود.

علاوه بر برگزاری این محفل از دیگر برنامه‌های قرآنی آستان حضرت عبداللعظیم(ع) همزمان با لیلة‌الرغائب می‌توان به جلسه تفسیر قرآن حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدجواد بهشتی اشاره کرد که بلافاصله بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام علی(ع) آستان برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن حرم عبدالعظیم(ع) همزمان با لیلة‌الرغائب  

 

 

انتهای پیام
captcha