مسابقه خوشنویسی جشنواره «نهج‌البلاغه در آینه هنر» برگزار شد
کد خبر: 4194869
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

مسابقه خوشنویسی جشنواره «نهج‌البلاغه در آینه هنر» برگزار شد

مسابقه خوشنویسی نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» روز گذشته، 29 دی‌ماه در محل انجمن خوشنویسان شهرضا برگزار شد.

مسابقه خوشنویسی جشنواره «نهج‌البلاغه در آینه هنر» در شهرضابه گزارش ایکنا از اصفهان، مسابقه خوشنویسی نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» با موضوع حکمت‌های نهج‌البلاغه، روز گذشته، 29 دی‌ماه با حضور 43 شرکت‌کننده در محل انجمن خوشنویسان شهرضا برگزار شد.

خوشنویسی یکی از رشته‌های شانزده‌گانه این جشنواره است که از بین 300 اثر ارسال‌شده به این بخش، 43 اثر برگزیده شدند و از صاحبان این آثار دعوت شد تا در مسابقه حضوری‌نویسی که روز گذشته، 29 دی‌ماه برگزار شد، شرکت کنند. آثار ارائه‌شده در این مسابقه داوری و ارزیابی می‌شوند و نفرات برتر آن در آیین اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

یادآور می‌شود، نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» به همت دانشگاه پیام نور شهرضا و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این شهرستان، ۲۶ بهمن‌ماه سال گذشته افتتاح شد و شامل دو بخش عمومی و تخصصی است که مداحی، نقاشی، خوشنویسی، شعر و سرود، ایده‌پردازی، کلیپ، پادکست و ورزش‌های باستانی، رشته‌های جشنواره در بخش عمومی و تئاتر، فیلم کوتاه، داستان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، طراحی المان‌های شهری، موشن‌گرافی، پویانمایی و طراحی پوستر و اینفوگرافیک، رشته‌های بخش تخصصی را دربر می‌گیرد.

رقابت‌های مربوط به هر یک از رشته‌های جشنواره به‌صورت جداگانه و مستقل برگزار می‌شود و نفرات برتر این رشته‌ها در آیین اختتامیه جشنواره که قرار است 17 اسفندماه سال جاری برگزار شود، معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha