دختران فلسطینی در اردوگاه‌های رفح، در پناه امن قرآن + فیلم و عکس
کد خبر: 4195046
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

دختران فلسطینی در اردوگاه‌های رفح، در پناه امن قرآن + فیلم و عکس

کودکان فلسطینی با وجود شرایط آوارگی، همچنان در اردوگاه‌های شهر رفح در جنوب نوار غزه به فراگیری قرآن کریم ادامه می‌دهند.

دختران آواره فلسطینی در مراکز حفظ قرآن+ عکس

به گزارش ایکنا به نقل از العربی 21، شماری از این کودکان برای محافظت از خود در برابر تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر(عملیات طوفان الاقصی) به همراه خانواده خود به مدرسه‌ای پناه برده‌اند.

تصاویر منتشر شده دخترانی را نشان می‌دهد که در یکی از اردوگاه‌های رفح، با شهامت در شرایط سختی که در آن زندگی می‌کنند، مشغول آموزش قرآن کریم هستند.

در هر پناهگاه و در شرایطی که تمام مدارس غزه بمباران و کلاس‌های درس به تعطیلی کشیده شده، داوطلبان فلسطینی یک چادر یا اتاقی را برای حفظ و آموزش قرآن کریم به خود اختصاص داده‌اند و این خیمه‌ها و اتاق‌ها شاهد استقبال چشمگیر برای حفظ قرآن کریم از سوی تمام گروه‌های سنی به ویژه کودکان و زنان است.


بیشتر بخوانید:


بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مقامات فلسطینی و سازمان ملل، حملات رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته باعث آواره شدن بیش از 85 درصد از جمعیت نوار غزه شد که معادل 1.9 میلیون نفر است.

آوارگان فلسطینی در نوار غزه در پرتو کمبود غذا، دارو و آب، در شرایط سختی زندگی می‌کنند که نهادهای بهداشتی محلی و بین‌المللی را بر آن داشته که نسبت به شیوع بیماری‌ها و اپیدمی‌ها در میان آوارگان هشدار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha