ملت‌های مسلمان فریب ظاهر پوشالی استعمارگران را نخورند
کد خبر: 4195882
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی:

ملت‌های مسلمان فریب ظاهر پوشالی استعمارگران را نخورند

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی گفت: ما ملت‌های مسلمان نباید فریب ظاهر قدرتمند رژیم پوشالی اسرائیل و آمریکا را بخوریم، این قدرت‌ها پوشالی هستند و در درون خودشان اختلافات زیادی دارند.

محمدعلی رضایی اصفهانی، عضو هئیت علمی جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، عضو هئیت علمی جامعه المصطفی امروز پنجم بهمن‌ماه طی سخنانی در نشست برخط «طوفان الاقصی و ملت قهرمان غزه» اظهار کرد: در سوره حج آیه ۳۹ قرآن کریم همواره به مظلومان اجازه مقابله به مثل داده است، چراکه خداوند آنان را یاری می‌دهد. همچنین خداوند در آیه ۴۰ سوره حج می‌فرماید: اگر گروهی از شهر و دیار خود اخراج شده باشند هم خداوند اجازه قتال و جنگ می‌دهد. ملت فلسطین ملتی است که بیش از ۷۰ سال است که مورد ظلم و ستم واقع شده و امروز هم دشمنان در پی این هستند که مردم غزه را از سرزمینی که به آنان تعلق دارد بیرون کنند.

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: قرآن کریم در سوره بقره آیه ۱۹۰ فرموده است که با کسانی که با شما مبارزه می‌کنند شما هم باید مبارزه کنید چراکه این جهاد فی سبیل الله است، بنابراین مبارزات فلسطینیان و یمنی‌ها مصداق بارز این آیه است.

وی افزود: امروز اسرائیل سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و بیش از ۱۰ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند، انسان‌های مظلومی که هیچ ارتشی ندارند درواقع کشتار انسان‌ها یک جرم است که هیچ‌یک از سازمان‌های وابسته به حقوق بشر در این مورد واکنشی نشان نمی‌دهند البته باید گفت که فتنه‌گری صهیونیست و یهود از همه مهمتر است این‌ها دست به ترور دانشمندان و نیرو‌های مقاومت می‌زنند و قرآن کریم به مقابله با این قوم اشاره کرده است.

حجت الاسلام رضایی اصفهانی ادامه داد: از پیامبر (ص) نقل شده است که اگر مردی از مسلمانان مورد ظلم و ستم واقع شود و مسلمانان دیگر به این فریاد پاسخگو نباشند مسلمان به حساب نمی‌آیند، بنابراین وظیفه همه مسلمانان است که در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند و از آنان در این شرایط سخت دفاع کنند.

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: ما مسلمانان وظیفه داریم امروز با زبان، قلم و.. به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابیم. ما نباید فریب ظاهر قدرتمند اسرائیل و آمریکا را بخوریم، این قدرت‌ها پوشالی هستند و در درون خودشان اختلافات زیادی دارند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: رژیم صهیونیستی، رژیمی است که هیچگاه تفکر نمی‌کند چراکه اگر اینگونه بود به حق خود قانع و دست از این اقدامات جنایتکارانه خود برمی‌داشت، اما این روند را پیش نگرفته است و این رژیم خود را در معرض نابودی قرار داده است. همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری وعده داده‌اند همه این اتفاقات زمینه نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام
captcha