تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4195925
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی:

تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید برنامه‌های اولویت‌دار توسط مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی، امروز 5 بهمن  در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران بوکان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پدر و ولادت امیرالمومنین(ع)، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای کامل و مطلوب قوانین مربوطه به حوزه ایثارگران که به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسیده است، اهتمام جدی داشته باشند، چراکه این قشراز جامعه در حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب نقش زیادی دارند.

وی تصریح کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظف هستند که به مردم خدمت کنند و این مهم در باره خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید چندبرابر باشد، زیرا آنان برای حفظ این انقلاب جان‌فشانی‌ها کردند بنابراین دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نیساری با بیان اینکه جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و باید برای رفع مشکلات و نیازهای آنها به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداشته شود، اضافه کرد: همه مسئولان صرف نظر از پست سازمانی که دارند باید در این زمینه خود را موظف بدانند.

وی ضمن اشاره به اینکه نماینده یا رابط امور ایثارگران در سطح ادارات کل همچنین در شهرستان‌ها مشخص شده است، ادامه داد: در مناطقی هم که مسئول وجود ندارد درتلاش هستیم فردی را معرفی کنیم تا با این عرصه و مسائل مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشد و بتواند تاثیرگذار باشد.

مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه همه باید به سهم خود درراستای خدمت به یادگاران دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس گام بردارند، گفت: هر قدمی که در این زمینه برداشته می‌شود در واقع یک نوع باقیات صالحات و توشه آخرت است.

انتهای پیام
captcha