آموزش محافظان صندوق رأی در سمنان
کد خبر: 4196171
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

آموزش محافظان صندوق رأی در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی سمنان از آموزش محافظان صندوق رأی در استان خبر داد و گفت: نقش پلیس در برقراری نظم و تأمین امنیت انتخابات بسیار مهم خواهد بود و یکی از وظایف پلیس ایجاد پوششی قانونی برای حمایت از انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان است.

انتخابات

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی سمنان، امروز، هفتم بهمن‌ماه در جلسه ساماندهی نیروهای انسانی و راهبردهای تأمین امنیت انتخابات از آموزش محافظان صندوق رأی در استان خبر داد و گفت: نقش پلیس در برقراری نظم و تأمین امنیت انتخابات بسیار مهم خواهد بود و یکی از وظایف پلیس ایجاد پوششی قانونی برای حمایت از انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان است.

وی هدف اصلی فرماندهی انتظامی استان را ایجاد فضایی امن و آرام برای برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: دشمن به دنبال بهانه‌ای است تا از فضای انتخابات به نفع خود بهره‌برداری کند، که در این راستا دشمنان همواره نقشه‌های زیادی را برای ناامن جلوه دادن ایران اسلامی کشیده‌اند، اما اجازه نخواهیم داد تا امنیت و آرامش دچار اختلال شود.

میراحمدی دقت عمل، سرعت عمل و صحت عمل را اولویت کاری فراجا در مأمویت انتخابات پیش رو برشمرد و گفت: امید است تا با تلاش مستمر و به موقع مأموریت انتخابات پیش رو همانند سایر مأموریت‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شود.

جانشین فرمانده انتظامی سمنان متذکر شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساماندهی نیروها و آموزش کارکنان برای اجرای هر چه بهتر این مأموریت مهم انجام شده است.

انتهای پیام
captcha