مدارس البرز میزبان محافل انس با قرآن می‌شوند
کد خبر: 4196576
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

مدارس البرز میزبان محافل انس با قرآن می‌شوند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از برگزاری محافل قرآنی در مدارس استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

قرآن کریم

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌و‌پنجمین بهار آزادی به تشریح برنامه‌های اداره قرآن، عترت و نماز در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌ها همزمان با گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر محافل قرآنی در سطح مدارس استان پیش‌بینی شده است، همچنین مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در مقطع ابتدایی مقارن با بعثت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه از آغاز طرح «مهدی‌یاوری» همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این برنامه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت در سطح مدارس برگزار می‌شود که در قالب این فراخوان، دانش‌آموزان با مراجعه به لینک‌های معرفی شده در ابتدا با وظایف «مهدی‌یاوران» آشنا شده و در همان سایت نیز آزمون برخطی از آنها اخذ می‌شود.

خانمحمدی تصریح کرد: برنامه جمعه‌های مهدوی نیز با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ مهدویت و زندگی مهدوی اجرا می‌شود و در کنار مسابقه گفتمان مهدوی پاسخگوی شبهات دانش‌آموزان در زمینه مهدویت است.

انتهای پیام
captcha