جنبه مردمی نظام، مشارکت حداکثری در انتخابات است
کد خبر: 4196886
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
آیت‌الله غروی:

جنبه مردمی نظام، مشارکت حداکثری در انتخابات است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اهمیت توجه به مقوله انتخابات گفت: جایگاه مجلس و انتخابات در کشور همچون خبرگان، ریاست جمهوری و مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است، جنبه مردمی نظام ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است و نباید زمینه‌هایی برای عدم حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام(ره) و رهبری قم با آیت‌الله سیدمحمد غرویبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز، 10 بهمن‌ماه در دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام(ره) و رهبری استان قم با بیان روایتی از امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار کرد: مؤمن باید دارای خصوصیاتی باشد و به عبارت دیگر انسان عاقل باید سه ویژگی داشته باشد که عبارت است از اینکه باید به شأن و جایگاه اجتماعی خود توجه داشته باشد و زبانش را کنترل کند و هر آنچه که به ذهنش می‌رسد را بیان نکرده و زمان خویش را بشناسد.

وی با بیان اهمیت توجه به مقوله انتخابات افزود: جایگاه مجلس و انتخابات در کشور همچون خبرگان، ریاست جمهوری و مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است، جنبه مردمی نظام ما، حضور حداکثری مردم در انتخابات است و نباید زمینه‌هایی برای عدم حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت مشارکت مردمی در انتخابات اظهار کرد: ما نباید در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی جامعه از خود وارفتگی نشان دهیم، هر چه انقلاب پیش برود وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.

وی تأکید کرد: باید بپذیریم که انقلاب اسلامی رو به جلو در حال حرکت است و باید در ایام دهه فجر که فرصت بسیار مناسبی است، مردم را جهت حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم و نسبت به تمامی خدمات و کارآمدی دولت‌های گذشته و حال که در این چهل و چند سال انجام شده، تبیین کنیم.

غروی تصریح کرد: باید در عرصه تولید محتوا، دربرگیری مخاطب مورد توجه باشد و در بازنشر محتوا نیز باید از ظرفیت بی‌نظیر رسانه‌ها و فضای مجازی برای انتقال محتوا به جامعه استفاده کنیم.

وی گفت: امید است اتفاقات خوبی رقم بخورد و شاهد حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشیم، امروز باید برای خانواده‌ها و جامعه، در عرصه رسانه و فضای مجازی سرمایه‌گذاری کنیم و خدمات انقلاب در طول بیش از 40 سال، در قالب‌های نوین بیان شود.

استاد حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولان به‌گونه‌ای عمل کنند که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام
captcha