علی‌اصغر شعاعی در جمع منتخبین جشنواره بین‌المللی معلم
کد خبر: 4197166
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

علی‌اصغر شعاعی در جمع منتخبین جشنواره بین‌المللی معلم

قاری بین‌المللی کشورمان با ارائه شیوه‌های نوین در آموزش قرآن کریم، در جمع منتخبان اولین دوره جایزه بین‌المللی معلم قرار گرفت.

علی‌اصغر شعاعی در جمع منتخبین جشنواره بین‌المللی معلم

به گزارش ایکنا، جایزه بین‌المللی معلم یک رویداد جایزه‌ای عام‌المنفعه و مردمی است که به طور سالانه از سوی بنیاد مردمی برهان و با بهره‌گیری از تجربیات بین‌المللی و داخلی برگزار می‌شود و طی آن به یک یا چند معلم اهدا می‌شود.

این جایزه در راستای معرفی و تکریم معلمان، مدرسان و مربیانی که در زمینه تعلیم ‌و تربیت دستاوردهای شاخصی داشته‌اند و نیز در جهت شناسایی، معرفی و تقدیر از الگوهای برجسته معلمی که فعالیت‌های خلاقانه آموزشی، تربیتی و اجتماعی و اثرگذار دارند، برگزار می‌شود. 

هدف از اجرای این جایزه تکریم و تقویت شأن اجتماعی معلم اعلام شده است. در اولین دوره جایزه معلم که فراخوان آن آبان‌ماه امسال انتشار یافت، حدود 13 هزار معلم شرکت کردند و بعد از ارزیابی اولیه، ۱۶۴ نفر وارد مرحله مصاحبه برخط شدند.

در نهایت و پس از برگزاری مرحله مصاحبه برخط، ۳۵ نفر در رشته‌های مختلف از جمله ریاضی، زیست‌شناسی، قرآن و ... انتخاب شدند که در رشته قرآن کریم علی‌اصغر شعاعی،‌ قاری بین‌المللی قرآن کریم کشورمان از استان قم در جمع منتخبان قرار گرفته است.

این جایزه برای معرفی معلم برتر از بین این 35 نفر دو مرحله داوری دیگر خواهد داشت. 

علی‌اصغر شعاعی در جمع منتخبین جشنواره بین‌المللی معلم

علی‌اصغر شعاعی در سال 1401 نیز رتبه برتر اولین دوره جایزه بین‌المللی معلمان قرآن جهان اسلام (جشنواره رضوان) که با مشارکت حدود ۳۵۰۰۰ فعال قرآنی و ۲۵۰۰ استاد قرآن از ۵۴ کشور جهان با موضوع معرفی معلمان موفق قرآن از سوی آستان قدس رضوی برگزار شده است را کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha