دهه‌‌فجر فرصت مغتنمی برای مرور تحولات انقلاب‌‌ اسلامی است
کد خبر: 4197705
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه بندرلنگه:

دهه‌‌فجر فرصت مغتنمی برای مرور تحولات انقلاب‌‌ اسلامی است

حجت‌الاسلام شمس گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، فرصت را باید غنیمت شمرد و با مرور تاریخ تحولات انقلاب دستاوردهای نظام بازگو شود.

حجت الاسلام عباس شمسبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس شمس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بندرلنگه، امروز، شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، در دوره بصائر سیاسی فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی شهید اسماعیلیان بندرلنگه اظهار کرد: ایام الله دهه پرغرور فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب‌اسلامی برای نسل جدید است تا با امید بیشتری در جهت توسعه گام بردارند.

وی، افزود: پایان سلسله منحوس پادشاهی ۲۵۰۰ ساله در ایران و تأسیس یک نظام دینی و ولایی و مبتنی بر عقل و فطرت، آرزو و آمال تاریخی انبیاء و اولیای الهی و انسان‌های آزادی خواه عالم بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بندرلنگه با بیان این که دستاوردهای خیره کننده نظام اسلامی برای نسل جوان با زبان روز باید تبیین و بازخوانی شود، تأکید کرد: برخورداری مردم از حق مشارکت سیاسی و قدرت انتخاب مسئولان کشور از پایین‌ترین تا عالی‌ترین سطوح کشور، آزادی اقلیت‌های دینی، گسترش معنویت، برانداختن نظام ارباب رعیتی، ایجاد برابری فرصت‌ها به برکت استقرار انقلاب اسلامی برای مردم در دسترس قرار گرفته است.

شمس اهمیت پاسخ و تبیین شبهات انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در زمان پهلوی هم باید پیشرفت‌هایی در کشور صورت می‌گرفت زیرا در همان زمان هم دنیا در حال پیشرفت بود و ایران هم باید به موازات دنیا دچار تحول می‌شد اما این اتفاق چرا در ایران انجام نشد؟ این امر را باید به نوع و کیفیت حکمرانی در زمان شاه که اراده و انگیزه چندانی برای پیشرفت درون زا و خدمت به مردم وجود نداشت، مرتبط دانست.

وی، افزود: نهال انقلاب‌اسلامی ۴۵ ساله شده اما جریان‌های فکری معاند در دنیا همچنان درصدد کم جلوه دادن تحولات  انقلاب اسلامی در ایران و منطقه و دنیا هستند که تنها راه دفع این هجمه‌ها به فرموده فرماندهی معظم کل قوا جهاد عظیم تبیین است.

انتهای پیام
captcha