رفع تبعیض؛ نگاه ویژه انقلاب اسلامی
کد خبر: 4197946
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایلام بیان کرد:

رفع تبعیض؛ نگاه ویژه انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام حاتمی گفت: خدمت‌رسانی به دورترین و محروم‌ترین نقاط استان باید برای مردم تبیین شود تا مردم بدانند نگاه اسلام و انقلاب به رفع تبعیض است.

محمود حاتمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود حاتمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام امروز، ۱۵ بهمن ماه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مسئولان، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به دورترین و محروم‌ترین نقاط استان باید برای مردم تبیین شود تا مردم بدانند نگاه اسلام و انقلاب به رفع تبعیض است و فرقی بین مرکزنشین و نقاط مرزی وجود ندارد و بازگویی هنرمندانه این خدمات قطعاً امیدآفرین است.

حجت‌الاسلام حاتمی افزود: پیگیری اوامر و دستورات مقام رهبری در دو سرفصل جهاد تبیین و حضور حداکثری مردم در انتخابات با چهار محور مشارکت پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و احزاب، سلامت حقیقی انتخابات و امنیت از مهم‌ترین سرفصل‌های این ایام برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکردی در خصوص انتخابات در اختیار ستاد قرار بدهند، ادامه داد: از رسانه‌های استان تشکر می‌کنم که هم محتواهای زیبا از فرمایشات رهبری منتشر کرده و هم با اقدام به موقع و تولید محتواهای زیبا و مبتنی بر بصیرت، مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام تأکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را برای جامعه تبیین کنند و دستگاه‌های اجرایی باید از آن‌ها حمایت مادی و معنوی کنند.

انتهای پیام
captcha