برگزاری «کاروان قرآنی انقلاب» در دهه فجر
کد خبر: 4197974
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

برگزاری «کاروان قرآنی انقلاب» در دهه فجر

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه «کاروان قرآنی انقلاب» به مدت 9 روز در ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود، گفت: این ویژه برنامه در 15 نقطه سطح استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی و بومی در زمینه قرائت، تواشیح، حفظ و... در حال برگزار شدن است.

محمد قدوسی زاده، سرپرست امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، کاروان قرآنی انقلاب اسلامی گلستان به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان، مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان و اداره شهرستانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در ایام‌الله دهه فجر درحال برگزاری است.

محمد قدوسی‌زاده، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی برگزاری محافل و کاروان‌های قرآنی در جامعه است.

قدوسی‌زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی یکی از وظایفی است که بر عهده کمیته قرآن فجر سپرده شده و در قالب «کاروان قرآنی انقلاب» در سطح استان نشر داده می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه «کاروان قرآنی انقلاب» به مدت 9 روز در ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود، اظهار کرد: این ویژه‌برنامه در 15 نقطه سطح استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی و بومی در زمینه قرائت، تواشیح، حفظ و... در حال برگزاری است. 

وی «کاروان قرآنی انقلاب» را ویژه‌برنامه چله‌ قرآنی برشمرد و تصریح کرد: این کاوران در شهرستان‌های آق‌قلا، بندرگز و علی‌آبادکتول برگزار شده و در شهرستان‌های کلاله، کردکوی، اینچه‌برون، گنبدکاووس، مراوه‌تپه، گرگان، مینودشت، نگین‌شهر، گالیکش، بندرترکمن و رامیان در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آموزش مفاهیم قرآنی و آموزه‌های دینی برای جوانان و نوجوانان یکی از اهداف کمیته قرآن فجر بوده، ادامه داد: مباحث تدبری، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی با محوریت طرح کلی اندیشه اسلامی، تفسیر 30 آیه از آیات کاربردی قرآن با هدف گفتمان‌سازی و انتقال مفاهیم قرآنی به آحاد مردم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ویژه برنامه است.

انتهای پیام
captcha