انقلاب اسلامی جریانی فرهنگی را در عالم رقم زد
کد خبر: 4197986
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

انقلاب اسلامی جریانی فرهنگی را در عالم رقم زد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی جریانی فرهنگی را در عالم رقم زد و ماهیت و هویت ایران اسلامی فرهنگی است و انقلاب ما با پیدایش خود نوآوری در همه کشورهای مسلمان و کشورهای آزاده جهان ایجاد کرد.

نشست افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در اداره‌کل استاندارد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 15 بهمن در نشست افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در اداره‌کل استاندارد کردستان ضمن تبریک گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط آن زمان را خیلی از افراد امروز ندیدند و به یاد ندارند که چه مجاهدتی شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و ملت ایران بعد از قرن‌ها از زیر یوغ رژیم پهلوی خارج شود.

وی با بیان اینکه امروز می‌بینیم از همه اقشار و همه مناطق کشور شهدایی داریم که برای این انقلاب جان خود را اهدا کرده‌اند، افزود: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم ایران است و هیچ قوم، حزب و مجموعه‌ای حق مصادره آن را ندارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: ما باید در حفظ انقلاب اسلامی بکوشیم چراکه شاکله این انقلاب با همه انقلاب‌ها متفاوت است و همه انقلاب‌ها بعد از یک مرحله به انحراف کشیده و نابود شده‌اند اما انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل و پنج سال همچنان مسیر خود را با عزت پیش می‌برد.

وی گفت: انقلاب اسلامی جریانی فرهنگی را در عالم رقم زد و ماهیت و هویت ایران اسلامی فرهنگی است و انقلاب ما با پیدایش خود نوآوری در همه کشورهای مسلمان و کشورهای آزاده جهان ایجاد کرد.

سردار گشتاسپی افزود: آمریکا که شعار دفاع از آزادی و انسانیت می‌دهد امروز جنایات غزه را نظاره می‌کند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد اما انقلاب اسلامی در تضاد با جریان دنیای استکبار حرکت می‌کند و حرکت و فرهنگی جدید را پیش گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه مردم کردستان ما در نجابت، پاکی و مهربانی کم‌نظیرند و برای این انقلاب جان داده‌اند، گفت: انقلاب ما با جریان مردمی به پیروزی رسید و همه مردم این کشور برای پیروزی آن همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha