توضیحات فرمانده نهاجا درباره دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب + فیلم
کد خبر: 4198049
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

توضیحات فرمانده نهاجا درباره دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب + فیلم

امیر خلبان حمید واحدی پیش از آغاز سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال به دلیل تقارن 19 بهمن‌ با مبعث پیامبر اکرم(ص)، این دیدار امروز انجام شد.

امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار ایکنا، امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 16 بهمن‌ماه پیش از آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب در میان جمعی از فرماندهان نیرو‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که هم‌اکنون در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، گفت: این روز مهم و باارزشی برای من و همکارانم در نیروی هوایی است.

امیر واحدی اضافه کرد: همه‌ساله جهت بیعت با فرماندهی معظم کل قوا به تاریخ 19 بهمن‌ماه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان نیروی هوایی در سال 57 خدمت ایشان می‌رسیدیم.

فرمانده نهاجا با اشاره به تقارن 19 بهمن‌ امسال با مبعث پیامبر اکرم(ص) و تغییر زمان این دیدار به 16 بهمن تصریح کرد: تفاوت این دیدار با دیدارهای سال گذشته در این است که هم اکنون تعداد زیادی از همکاران نیروی هوایی و پدافند هوایی در حسینیه امام خمینی(ره) حضور دارند. همچنین هزاران نفر دیگر از همکاران به صورت برخط در پایگاه‌های اقصی‌نقاط کشور، این دیدار را مستقیم ملاحظه می‌کنند. 

انتهای پیام
captcha