اضافه شدن 10 هزار مترمربع به فضای آموزش قرآنی کشور
کد خبر: 4198282
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
5 دستاورد دارالقرآن‌های بسیج

اضافه شدن 10 هزار مترمربع به فضای آموزش قرآنی کشور

اوایل بهمن‌ماه امسال طی مراسمی 114 دارالقرآن در سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد، ظرفیتی که بر اساس اعلام مسئولان امور قرآنی بسیج دستاوردهای متعددی به همراه خواهد داشت.

تربیت 50 هزار نفر جزء و اضافه شدن 10 هزار متر به فضای آموزش قرآنی

به گزارش ایکنا، روز دوم بهمن‌ماه بود که طی مراسمی با حضور سردار حسین سلامی،  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۱۴ دارالقرآن بسیج به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح شد. دارالقرآن‌هایی که برخی از آنها فعالیت خود را از قبل آغاز کرده بودند اما این مراسم به منزله رونمایی رسمی از این دارالقرآن‌ها بود.

اضافه شدن این تعداد دارالقرآن به مجموع موسسات و مراکز قرآنی کشور دستاوردهای در این حوزه به همراه داشته است که از در ادامه به پنج دستاورد که از سوی دارالقرآن سازمان بسیج اعلام شده است اشاره می‌شود.

اولین دستاورد راه‌اندازی 114 دارالقرآن در سازمان بسیج، اضافه شدن ظرفیت 547 هزار و 200 ساعت آموزش قرآن کریم به بسترهای آموزشی کشور است. 

اضافه شدن 10 هزار و 260 متر مربع به فضای آموزش قرآنی کشور از دیگر دستاوردهای راه‌اندازی این دارالقرآن‌ها اعلام شده است.

اشتغال بیش از 450 نفر تمام وقت و پاره‌وقت در سراسر کشور، ایجاد ظرفیت برای تربیت 5130 مربی قرآن کریم در طول سال و ظرفیت تربیت بیش از 50 هزار نفر جزء حافظ قرآن کریم از دیگر دستاوردهای این دارالقرآن‌ها اعلام شده است. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha