19 بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن روستاییان و عشایر خوزستان
کد خبر: 4198286
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

19 بهمن؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن روستاییان و عشایر خوزستان

مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن روستایی و عشایری خوزستان، پنج‌شنبه، 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنیحجت‌الاسلام عبدالامیر رجب‌پور قاسمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری مسابقات قرآن روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: این رویداد، بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن روستایی و عشایری است که به‌مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، پنج‌شنبه، 19 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در 19 رشته شامل قرائت تقلیدی (ویژه نوجوانان)، قرائت (بزرگسالان)، حفظ یک جزء (ویژه نوجوانان)، حفظ پنج جزء (عمومی)، حفظ ۱۰ جزء (بزرگسالان)، حفظ ۲۰ جزء (بزرگسالان)، حفظ کل (بزرگسالان)، اذان (عمومی) و ترتیل (بزرگسال) در بخش آقایان است.

رجب‌پور قاسمی افزود: رشته‌های مسابقات بانوان نیز شامل حفظ یک جزء (ویژه نوجوانان)، حفظ پنج جزء (عمومی)، حفظ ۱۰ جزء ( بزرگسالان)، حفظ ۲۰ جزء (بزرگسالان)، حفظ کل (بزرگسالان) و ترتیل (عمومی) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 234 نفر برای شرکت در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند که پس از ارزیابی اولیه، 150 نفر برای شرکت در این مسابقات انتخاب شدند.

وی گفت: محل برگزاری این مسابقات قرآن، سالن آمفی‌تئاتر شهید فریدنیا سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در بلوار گلستان است.

انتهای پیام
captcha