جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی
کد خبر: 4198366
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با جهاد تبیین و امیدآفرینی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس هدف از جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه و همچنین جذب مشارکت حداکثری در انتخابات دانست.

مهدی حسنی، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره‌کل صمت فارسبه گزارش ایکنا از فارس،‌ نخستین نشست تخصصی و گردهمایی ضرورت «جهاد تبیین» با هدف تشریح ابعاد مختلف جهاد تبیین و همچنین استراتژی و سیاست‌ها برای آگاه‌سازی، توانمندسازی، امیدآفرینی و روشنگری در جامعه فعالان اقتصادی با همکاری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس امروز، 17 بهمن‌ماه در شیراز برگزار شد.

مهدی حسنی، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت فارس در این نشست با تأکید بر لزوم تشکیل بیشتر جلسات جهاد تبیین گفت: این نشست در راستای تحقق توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری به امر خطیر جهاد تبیین برگزار شده است.

وی یادآور شد: در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئله جهاد تبیین بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر معظم انقلاب ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند که در این خصوص بیان دستاوردهای انقلاب وظیفه همه ماست.

حسنی تأکید کرد: هدف جهاد تبیین و برپایی نشست‌های بصیرتی با نگاه گفت‌وگو محوری، حل مشکل و گره‌گشایی و امید‌آفرینی و جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

مهدی بهشتی‌نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت بیان ظرفیت‌های بالقوه و شاخص‌های پیشرفت در ابعاد و حوزه‌های مختلف در کشور برای عموم مردم گفت: برای حل مشکلات نیازی به غرب نیست، لذا ضرورت دارد تا ضمن حل مشکلات توسط مسئولان و متخصصان و خود مردم، روایات صحیح از دستاوردها و فعالیت‌ها برای عموم مردم بیان شود.

وی در خصوص رفع موانع و مشکلات اقتصادی نیز اظهار کرد: لازم است در راستای پیشرفت و توسعه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده و بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام
captcha