نشست دانشجویی «جهاد تبیین» در دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد
کد خبر: 4198447
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

نشست دانشجویی «جهاد تبیین» در دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد

نشست دانشجویی «جهاد تبیین» با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور استان امروز 17 بهمن در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد.

سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز 17 بهمن در نشست «جهاد تبیین» دانشگاه پیام نور استان با گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید کردستان گفت: انقلابی که دشمنان نظام ادعای این را داشتند که اجازه برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب را به مردم ایران نخواهند داد اما امروز به برکت رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل و رهبری معظم انقلاب بصیرت و هوشیاری مردم جشن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه برگزار می‌کنیم.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین معروف در کشور صیانت از نظام مقدس انقلاب اسلامی است چراکه برای شکل‌گیری، تداوم و اقتدار این نظام مقدس اسلامی خون‌های زیادی اهدا شده و زحمات بسیاری کشیده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با سایر انقلاب‌های پیش از خود اختلافات شگرفی دارد چراکه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی علمی تحولات زیادی را ایجاد کرد و در سطح کشورهای منطقه‌ای و جهانی اثرات خود را گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دستاورهای بسیار متعالی نظام مقدس انقلاب اسلامی را باید بیشتر برای جوانان تبیین کرد، ادامه داد: اگر وحدت کلمه مورد توجه مقام معظم رهبری در کشور حاکم باشد، دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

شعبانی با تأکید بر واکاوی و بازخوانی ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت: شاخصه‌های انقلاب اسلامی بسیار متفاوت با سایر انقلاب‌های جهان لذا امروز ما وظیفه داریم تا این ویژگی‌ها را بیشتر برای جوانان بازنمایی کنیم.

وی افزود: نظام سلطه و استکبار جهانی امروز در حوزه‌های جنگ سخت، نرم، ترکیبی، تحریم اقتصادی، ترور دانشمندان و هزاران مورد دیگر علیه نظام برنامه‌ریزی می‌کنند اما تمام این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش برآب شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب زنده، پویا، اثربخش، کارآمد است و همین امر موجب شده که این حجم توطئه افکنی و دشمن برای نظام وجود داشته باشد.

وی رهبری حکیم و دانشمند، احیای هویت دینی، پشتوانه مردمی، وحدت کلمه، استقلال سیاسی را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ذکر و اظهار کرد: امروز ضرورت دارد که این ویژگی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان بازخوانی شود.

شعبانی با تأکید بر اینکه امروز همگان وظیفه داریم که به شهدا ادای دین کنیم، یادآور شد: حضور حداکثری در انتخابات یکی وظیفه شرعی و دینی است تا بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و دوستانش را امیدوار کنیم.

انتهای پیام
captcha