جمهوریت نظام، مهمترین مانور عملیاتی بازدارنده جنگ است
کد خبر: 4198588
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
حجت‌الاسلام جوشقانیان:

جمهوریت نظام، مهمترین مانور عملیاتی بازدارنده جنگ است

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه گاهی مانور عملیاتی وجود دارد که بازدارنده جنگ است و از مهمترین مانور عملیاتی جمهوریت نظام است، گفت: جوانان ایران به خودباوری رسیده‌اند و عظمت امروز ایران همان انتقام سختی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان، استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه ثارالله کرمان که در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، با بیان اینکه شهدا مأموریت اصلی خود برای جلب رضایت خداوند در همه کارها را فراموش نکردند، گفت: رضایت خداوند به انسان قدرت بی‌کران می‌دهد مانند شهید سلیمانی که در لانه زنبور (داعشی‌ها) رفت اما پیروزمندانه بیرون آمد و این همان قدرت خداوند است.

وی با بیان اینکه دشمنان در معادلات دقیق هستند اما قدرت ایمان، بسیج، جوانان جان‌ بر کف و سربازان مؤمن را نمی‌فهمند و هیچ وزنه‌ای برای این موضوع ندارند، افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا، مبعث، غدیر، فاطمیه و سیره اهل‌بیت(ع) دارد.

حجت‌الاسلام جوشقانیان در ادامه به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و نخستین ویژگی آنها را اتصال به خداوند دانست و تصریح کرد: لحظه به لحظه عمل سربازی باید در این مسیر باشد. در لحظات زندگی باید خدا را پر رنگ گرفت و این اتصال به خداوند است که ما را به پیروزی می‌رساند.

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه بازگشت به خویشتن و به خداوند سبب می‌شود تمام گناهان تبدیل به حسنات شود، ادامه داد: اراده بر گزینش احسنت از دیگر ویژگی‌های شهداست. ۱۱ اسفند از بزرگ‌ترین عملیات‌هاست که نسبت به سایر عملیات‌های کشور تاکنون با اهمیت‌تر است. در عالم دو خط وجود دارد، باید دید که اگر در عملیات ۱۱ اسفند حضور پیدا کنیم،  لبخند چه کسانی بر لب خواهد بود؟ و اگر نرویم چه کسانی خوشحال می‌شوند؟

وی با تأکید بر اینکه در روز ۱۱ اسفندماه به نیت تقویت اردوگاه توحید با طهارت و نیت خالص پای صندوق رأی می‌رویم، گفت: جنگ هزینه، مجروحیت، ویرانی و... دارد اما گاهی مانور عملیاتی وجود دارد که بازدارنده جنگ است و از مهمترین مانور عملیاتی جمهوریت نظام است و دشمن باید ببیند که مردم پای کار هستند.

حجت‌الاسلام جوشقانیان در پایان با بيان اینکه انتخابات بر ارزش‌های متعالی شهدا، ایثار و استقلال و ولایت اضافه می‌کند، افزود: ویژگی چهارم شهدا این است که آنها با اتکای به خداوند به خود باور داشتند و آنچه که امروز سبب شده عظمت پیدا کنیم این است که جوانان ایران به خودباوری رسیده‌اند و عظمت امروز ایران همان انتقام سختی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha