پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسیهلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4199513
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسیهلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت 108 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستان در 10 ماهه امسال خبر داد.

جلال محمودیان،  مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از کمیته امداد کردستان، جلال محمودیان،  مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: این صندوق با هدف ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و بانکداری اسلامی تأسیس شده که در زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان مشغول به فعالیت است.

وی افزود: در 10 ماه امسال  108 میلیارد تومان به تعداد چهار هزار و 500 مورد تسهیلات به مددجویان و نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه 260 مورد تسهیلات نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است، بیان کرد: دو هزار و 700  مورد از این تسهیلات در زمینه حمایت و سلامت و مشکلات معیشتی، 600 مورد تسهیلات اشتغال، 720 مورد در زمینه مسکن، 220 مورد در زمینه تحصیلی پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین طی امسال 189 میلیون تومان در قالب قرض ماندگار و پنج میلیارد و 677 میلیون تومان سپرده نیز از طریق خیران برای کمک به پرداخت تسهیلات به نیازمندان جذب شده است.

انتهای پیام
captcha