جایزه جهانی امام خمینی(ره) معرفی می‌شود
کد خبر: 4199797
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

جایزه جهانی امام خمینی(ره) معرفی می‌شود

اولین نشست معرفی جایزه جهانی امام خمینی(ره) ۳۰ بهمن‌ماه با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به عنوان عالی‌ترین نشان جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتلای و پاسداشت نام و راه امام راحل در عرصه بین‌المللی، اولین نشست معرفی جایزه جهانی امام خمینی(ره) با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره)، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، وزیر امور خارجه و اعضای شورای سیاستگذاری و هیئت داوران جایزه جهانی امام(ره)، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این جایزه بناست به شکل دو سالانه و در دو بخش عملی و نظری به مؤثرترین اشخاص حقیقی و حقوقی فعال با آثار شاخص و ناب علمی و نیز اقدامات و فعالیت‌های تأثیرگذار و گسترده فکری و سیاسی _ اجتماعی که در راستای اندیشه‌های حضرت امام(ره) باشند، اعطا شود.

این مراسم با برگزاری ارکستر موسیقی ملی ایران و رونمایی از سایت جایزه جهانی امام خمینی(ره) همراه خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و آثار ترجمه شده حضرت امام خمینی(ره) به زبان‌های مختلف دنیا نیز از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم است.

همچنین، این مراسم روز دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ به همت دبیرخانه جایزه جهانی امام خمینی(ره)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولیان جایزه جهانی حضرت امام(ره) در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha