بیست ونهمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزیدگان خود را شناخت + فیلم
کد خبر: 4199930
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

بیست ونهمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزیدگان خود را شناخت + فیلم

آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی با معرفی برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های مختلف، امشب در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیست ونهمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعة‌المصطفی با معرفی برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های مختلف، امشب در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر کریمی قدوسی، معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی المصطفی در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

وی افزود: حضور جمعی از طلاب قرآنی المصطفی در محفل قرآنی مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان، اعزام اساتید قرآنی المصطفی به مسابقات مختلف در ایران و نقاط مختلف جهان، تلاوت ترتیل طلاب المصطفی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران، راه‌اندازی مراکز قرآنی با مدیریت طلاب جامعه المصطفی، برگزاری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی در ایران و بیش از ۲۰ کشور جهان و اعزام کاروان زیارتی قرآنی از سوی اداره کل قرآن و حدیث و با همکاری نمایندگی عراق به عتبات عالیات از جمله فعالیت‌های این معاونت با موضوع و محوریت قرآن کریم بوده است.

در ادامه این مراسم از حجج اسلام والمسلمین سید صادق احسانی، حافظ کل، داور و مدرس قرآن کریم و ایلیا یعقوبی، حدیث پژوه و صاحب ده‌ها اثر پژوهشی، استاد راهنما و داور پایان‌تامه‌های قرآنی و حدیثی، مدرس دروس حدیثی و قرآنی به عنوان فعالان برتر قرآنی المصطفی در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

بیست ونهمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزیدگان خود را شناخت

سپس، مجیدی مهر، دبیر ستاد مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم دقایقی به سخنرانی پرداخت و از آمادگی این ستاد برای افزایش همکاری‌های قرآنی با جامعه المصطفی خبر داد.

در بخش دیگری از این مراسم، از حجج اسلام والمسلمین موسوی، مدیر مرکز تدبر القرآن الکریم و حسینی، مدیر مرکز قرآن و نهج‌البلاغه حضرت زینب (س) به عنوان مراکز برتر قرآنی طلاب جامعه المصطفی در سال جاری تقدیر شد.

همچنین نمایندگی المصطفی در اصفهان به عنوان واحد نمونه آموزشی تربیتی در حوزه توسعه آموزه‌های حدیثی معرفی، از چهار خانواده فعال قرآنی تقدیر و بیانیه کمیته علمی جشنواره توسط حجت‌الاسلام فاکر میبدی قرائت شد.

بیست ونهمین جشنواره قرآنی المصطفی برگزیدگان خود را شناخت

یادآور می‌شود، برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی در بخش‌های مختلف حفظ، قرائت و بخش علمی پژوهشی معرفی و با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha