مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر دشمن را مأیوس و ناکام خواهد کرد
کد خبر: 4200159
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر دشمن را مأیوس و ناکام خواهد کرد

امام جمعه شاهدیه گفت: دشمن از حضور حماسی 22 بهمن به شدت عصبانی است و تمام امکانات خود را بسیج کرده تا مردم انقلابی ایران را از حضور در کنار صندوق‌های رأی باز دارد و حضور مردم در یازدهم اسفند بار دیگر دشمن را مأیوس و ناکام خواهد ساخت.

محمود دهقان نیری، امام جمعه شاهدیهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود دهقان‌نیری، امام جمعه شاهدیه، امروز، 27 بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به یازدهم شعبان المعظم مصادف با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: این روز را به نام روز جوان نامگذاری کرده‌اند. امروز نوک پیکان تبلیغاتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، جوانان ما است.

وی ادامه داد: قرآن کریم مجموع زندگی انسان در این جهان را به سه دوران کودکی، جوانی و پیری تقسیم کرده است و جوانی میان دو دوران ضعف و ناتوانی کودکی و پیری قرار گرفته است. بدین جهت در روایات اسلامی دوران جوانی به عنوان یکی از نعمت‌های الهی شمرده شده که در روز قیامت از آن سؤال می‌شود: «وَ عَنْ شَبابِهِ فِیما أبْلاهُ».

دهقان‌نیری افزود: جوانان سه شاخصه نشاط و شادابی، توانایی جسمی و فکر باز و خلاقیت را دارند که کودکان و پیران از آن محروم هستند. این خصائص از اوصافی است که شیاطین کوچک و بزرگ برای یک جوان نمی‌پسندند. لذا برای گرفتن نشاط و قدرت و فکر باز از جوانان ایران اسلامی برنامه دارند که می‌توان به کشاندن جوانان به سوی فساد و فحشا و انحطاط اخلاقی، ناامید ساختن جوانان از آینده کشور و حتی آینده زندگی خودشان، تلقین روحیه بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت کشور و تلقین خودباختگی، در جهل و غفلت نگه داشتن جوانان و دور ساختن از معنویت، ترویج فرهنگ غلط و منحرف غربی به جای فرهنگ اسلامی و معرفی الگوی فاسد غربی، مشغول ساختن به امور بیهوده و بی ثمر، و غافل ساختن از فرصت جوانی و استعدادهای سرشار خویش اشاره کرد.

امام جمعه شاهدیه اضافه کرد: این موارد بخشی از نقشه‌های شیطانی دشمنان است که برای جوانان عزیز ما طراحی کردند و به دنبال عملیاتی کردن آن هستند. جوانان عزیز در برابر این نقشه‌های شیطانی هوشیار باشید.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن امسال یک امتحان بزرگ برای ملت ایران بود گفت: این حضور حماسی مردم باعث اقتدار نظام اسلامی و مایه یأس و ناامیدی دشمنان گردید و دل رهبر حکیم انقلاب را شاد و مایه رضایت و خوشنودی بقیة الله الاعظم شد.

دهقان‌نیری با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند بیان کرد: دشمن از حضور حماسی ۲۲ بهمن به شدت عصبانی است، تمام امکانات خود را بسیج کرده است تا مردم انقلابی ایران را از حضور در کنار صندوق‌های رأی باز دارد و  ان‌شاءالله به فضل الهی مردم در یازدهم اسفند بار دیگر دشمن را مأیوس و ناکام خواهند ساخت.

انتهای پیام
captcha